Skocz do zawartości

Pasek wieloklinowy, wymiana napinacza??!!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam taki problem podaczs jazdy, w zasadzie podczas cofania zauważyłem ze pod maska straszna młockarnia się zrobiła...

Podnoszę maskę a tam pasek luźny jak cholera...

Więc zepchnąłem samochód do przypadkowego mechanika i tam zostawiłem...

Z tego co wyczytałem na forum to pewnie jest to wina napinacza...

Ale klient (mechanik) powiedział ze musi chłodnice wyjąć żeby to sprawdzić???!!!

Powiedzcie mi czy trzeba wyciągać tą chłodnice?? Czy zeby zmienić napinacz i pasek to trzeba ja wyciągnąć?? Bo aż nie chce mi się wieżyć!!

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Wazik

Opublikowano
Nie trzeba wyciągać chłodnicy.Dla ułatwienia powinno sie zdemontować osłone wiatraka jak i visco.Przy ewentualnej wymianie paska wielorowkowego uważaj na jego długość.Zależnie od mocy alternatora są dwa rodzaje pasków.Przy za krótkim pasku źle pracuje napinacz.Ja wymieniłem napinacz i pasek.Cena z Intercarsu,pasek 55zł,a napinacz 78 zł.
Opublikowano

Dzięki za poradę, ja kupiłem tez, rolkę napinajšca i prowadzšcš , napinacz i pasek, w inter carsie cena 350 zł, pasek contitech , reszta firmy CVR (podobno bardzo dobra).

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.