Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć;

Jestem na etapie szukania "nowego" samochodu a jako, że zawsze marzyła mi się E30 wpadł mi do głowy szalony pomysł ewentualnego zakupu właśnie tego modelu.

Pytanie tylko czy ten egzemplarz (w związku z tym, że jest to już stare auto, podchodzące pod klasyka) nadaje się do codziennej jazdy?

Do przeznaczenia mam 20kzł. Wpadło mi w oko kilka egzemplarzy:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e30-m50b25-192km-ks-serwisowa-zadbana-ID6yNxlw.html

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e-30-coupe-m50b20-okazja-super-stan-zamienie-zamiana-ID6yMte9.html

http://allegro.pl/bmw-e30-m-technik-320i-325-swap-m50b25-full-opcja-i6734272642.html#thumb/5

Wiem, że wszystkie po SWAPie, ale jakoś wolałbym mieć pod maską nowszą konstrukcję.

 

Czy kupno E30 się dzisiaj opłaca? Czy raczej każdy egzemplarz jest zarżnięty i tylko się do niego dokłada.

 

Zaznaczam, że nie szukam pomocy w poszukiwaniu auta. Zależy mi na Waszej opinii, czy E30 to jest dobre rozwiązanie do jazdy na co dzień.

Opublikowano
Żaden samochód się nie opłaca i do każdego trzeba dorzucać :P Zadbane E30 moim zdaniem cie nie zawiedzie o ile oczywiście podejdziesz do tego z myślą, że bedziesz musiał do niej co jakiś czas dopłacać
Opublikowano

e30stka należy właśnie do tej klasy youngtimerów, którym da się bez problemów jeździć na codzień, jest bezawaryjne i do tego tanie w eksploatacji

 

na pewno musisz się liczyć z naprawami na początku, jeśli masz na wydanie 20tysi to ja proponuję kupić za 15, a 5 zostawić na remont (jeśli m20 pod maską to na pewno rozrząd z pompą, likwidacja wycieków, regulacja zaworów, gumy dolotu, węże podciśnień i odmy, świece, przewody, kopułka i palec, wisko, sprawdzenie przewodów gumowych układu chłodzenia

 

no i temat którego nie da się ominąć w takim aucie, czyli blacha

 

najważniejsze to robić samem i się znać, albo mieć mechanika który kocha takie samochody, bo inny nie zrobi dobrze

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zgadza się. Najważniejsze to znaleść zdrowy blacharsko egzemplarz. Samą mechanikę idzie dość tanio ogarnać, biorąć pod uwagę nawet swap.

Jeśli chodzi o uzytkowanie na co dzień, to moim zdaniem (mam dzieci) na pewno przydałaby się klimatyzacja (niestety rarytas). Nie miałem w swojej, ale dołożyłem i jest o niebo lepiej. Samo zawieszenie jak nie jest zglebione i nie ma 17 cali to jest wystarczająco komfortowe. Jedyna wada to jak dla mnie, to szumy powietrza przy prędkośćiach 140+. Przy moim m40 były były wstanie zagłuszyć nawet silnik.

 

PZDR>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.