Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z okazji jubileuszu 250k na budziku (ciekawe który juz raz :roll2:) zakładam temat dla mojego wozu, który w zamiarze ma być małym work-logiem zmian, które będę stopniowo wprowadzał. Na razie pewnie nie będzie sie tu działo nie wiadomo ile, ale do lata może coś się pozmienia :D

 

Daną 1er posiadam od września 2016, kupiłem ją z magicznym przebiegiem 225kkm od pierwszego właściciela w Polsce, który ściągnął ją z Włoch. Od tamtego momentu do nie dawna bmw służyło jako wół roboczy na trasie Polska-Niemcy. Póki co nie zawiodła i oby tak dalej :D

 

Dane z VIN:

 

Type code: UG51

Model: 120D OL (EUR)

E-F-R series: E87

Series: 1

Type: SH

Steering: LL

Doors: 5

Engine: M47/T2

Displacement: 2.00

Power: 120 (163 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: 475 - BLACK SAPPHIRE METALLI

Upholstery code: LHSW - LEDER LEASURE/SC

Prod.date: 2004-10-19

 

Wyposażenie:

 

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S2CH BMW light alloy wheel, spider spoke 142

P7RP Advantage package

P7RR Dynamic Package

S8SP Control unit COP

S226 Sports suspension settings

S249 Multifunction f steering wheel

S255 Sports leather steering wheel

S321 Exterior parts in vehicle colour

S403 Glass roof, electrical

S411 Window lifts,electric,front/rear

S434 Interior trim finishers

S441 Smoker package

S442 Drink holder

S473 Armrest front

S481 Sports seat

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S520 Fog lights

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S548 Kilometre speedo

S563 Light package

S663 Radio BMW Professional

S672 CD changer for 6 CDs

S677 HiFi system Professional DSP

S855 Language version, Italian

S863 Dealer List Europe

S884 Operating instructions, Italian

S915 Omission of outer-skin preservation

 

Brakuje mi jedynie grzanych siedzeń, ale reszta jak dla mnie zadowalająca. Ksenony zostały wyrzucone w ostatnim czasie i zastąpione popularnymi DEPO na CCFL (długa historia). Trochę przyczyniło się do tego za bliskie spotkanie z krakowskim taksówkarzem, czego ślady pozostały na przednim zderzaku.

 

Co jest do zrobienia?

 

Kosmetyka:

-zderzaki M (klasycznie :mrgreen: )

-wyrzucenie tego kikuta z tyłu zwanego końcówką wydechu i wrzucenie czegoś ładniejszego

-felgi 18"- mam kilka modeli stylingów na oku, dokładnie jeszcze nie wybrałem+ dystanse

-przyciemnienie tylnych szyb- koniecznie

-przyciemnienie tylnych lamp, szczególnie białego paska+ kierunkowskazy

-może jakaś lotka

-korekta lakieru- trochę ubytków się nazbierało

-czarna podsufitka- must-have

-dodatkowe obszycie kierownicy, regeneracja foteli

 

Jedyne czego nie zrobie, to czarne nerki- chociaż biłem się z myślami wiele razy, to jednak bardziej do mnie przemawia ten chromowany akcent, dodatkowo w lusterku prezentuje się lepiej :twisted: . Może chociaż to odróżni moją 1er od reszty na forum :D

 

Mechanika:

-do wymiany na lato sprzęgło+dwumasa bo powoli się kończy

-zbadanie turbiny i ew. regeneracja, bo lubi sobie popiszczeć

-po zrobieniu powyższego- chip na okilice 2xx, dodatkowo wyrzucenie egr, może wrzucenie DP

-w zależności od rozwoju sytuacji, wymiana łańcuszka rozrządu

 

Zdjęcia: (po nałożeniu wosku+małej polerce)

 

http://i.imgur.com/JBw9NWV.jpg

 

http://i.imgur.com/t2dofoq.jpg

 

http://i.imgur.com/sowPRf8.png

 

Stay tuned!

Opublikowano
Gratuluje fury! Na tej feldze wygląda na prawdę fajnie. Już miałem pisać o nerkach, ale doczytałem twój post do końca ;) Plany mi się podobają. Jedynie ten drążek zmiany biegów... :cry2: :cry2: :cry2: Jest straszny- zainwestuj w to w pierwszej kolejności! Zwykłą czarną z preLCI to kupisz w cenie płynu do spryskiwaczy, a i tak będzie lepiej wyglądać :) Szerokości!

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Opublikowano
Oczywiście gałka wyleci, już się przymierzam do jej wymiany od momentu zakupu auta i ciągle się nie złożyło :D czekam teraz na dłuższą wolna chwile i rusze z obklejaniem lamp. Do tego jakieś lepsze kosmetyki i koniecznie czyszczenie felg.
Opublikowano

Eleganckie auto. Ale za nic w życiu bym nie zamienił ori xenon'ów na jakieś depo :P

 

Zawsze mnie to zastanawia, jak te samochody są konfigurowane. Masz skóry, a nie masz grzanych foteli, brat w e90 330d ma pełen mpakiet wewnętrzny, skóry, pompowane fotele, a nie ma grzanych dup, a ja ... mam zwykłe szmaty (najzwyklejsze fotele podstawowe ) a mam grzanie , dziwnie to ludzie wybierali.

 

Ale działaj, działaj, na razie przyjemna seria (moja też taka kiedyś była, teraz niestety stoi i się 'kuruje' ) .

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Opublikowano
Powiem Ci, że nie wiem czy jestem jedyny taki dziwny ale w ogóle nie widzę różnicy pomiędzy starymi xenonami a tymi depo. Dla mnie najzwyczajniej dobrze swieca, wszystko co mi trzeba widzę i nic więcej do szczęścia potrzebuje :D może to wynika z tego ze miałem wyjeżdżone reflektory i nie były takie wydajne jak powinny, ale jak nawet jeździłem innymi samochodami z xenonami to ciężko było mi dostrzec różnice- świeci to świeci :D pewnie nigdy bym ich nie wyrzucił gdybym nie miał do nich ogromnego pecha, a tak to wydałem dwukrotnie kupę kasy a potem gdy okazało się ze znowu musze tyle wyłożyć na świecidełka, to już podjąłem decyzję ze koniec zabawy i teraz żałuję że nie kupiłem depo juz na początku, bo kieszeń została by pełna a różnicy dla mojego oka tak jak pisałem nie ma :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.