Skocz do zawartości

Wisko działa na full obrotach nawet po wyłączeniu silnika .


slawek1994

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z WISKO bo działa nawet po wyłączeniu silnika na pełnych obrotach, musiałem odpiąć kostkę na obudowie wisko bo inaczej nie szło go wyłączyć .

Czy ktoś wie co może być przyczyną? jakiś moduł do wymiany?

BMW E46 323i .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wisko kręci się razem z pompą wody. Nie ma możliwości by wisko się krecilo po wyłączeniu silnika

 

Chyba ze to wiatrak elektryczny zwykły w mojej jest, nie znam sie za bardzo na tym, czystalem ze w e46 jest wisko dlatego tak napisałem. Ale normalnie bez wkladania kluczykow do stacyjki, jak np rano ide do auta i wkładam tą kostkę z trzema pinami co jest na obudowie tego wiatraka to od razu ten wiatrak chodzi na full ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sterownik dme daje sygnał na prędkość wiatraka.

Sygnał jest brany z czujnika temperatury na wyjściu z chłodnicy.

Tak jak ci wcześniej pisałem, sprawdź w ukrytym menu pod 7 jest odczyt temp. z tego czujnika.

Jeżeli jest cały czas wysoka to wiatrak będzie chodził na full.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W 90% takich przypadków winny jest moduł wentylatora.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sterownik dme daje sygnał na prędkość wiatraka.

Sygnał jest brany z czujnika temperatury na wyjściu z chłodnicy.

Tak jak ci wcześniej pisałem, sprawdź w ukrytym menu pod 7 jest odczyt temp. z tego czujnika.

Jeżeli jest cały czas wysoka to wiatrak będzie chodził na full.

 

Nie moge znaleźc tej temp, a pod 7 nic nic nie ma , moze dlatego , ze mam przedliftową bo to 99 rok i nie ma moze tej opcji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego co już napisali przedmówcy to dodam że jak będą oberwane przewody od czujnika temperatury to też będzie się kręcił na maxa

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alb3rt Ci napisał

Sygnał jest brany z czujnika temperatury na wyjściu z chłodnicy.

Czyli na dolnym wężu wychodzącym z chłodnicy.

Wejdź na tą stronę i wpisz nr VIN swojego auta to znajdziesz

http://www.realoem.com/bmw/pl/select

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do opcji sprawdzenia temperatury w testach to trzeba najpierw odblokować w 19 teście ale to nie ten czujnik. Tam podawana jest temp z czujnika w bloku. Tak jak pisali koledzy wcześniej czujnik temperatury wentylatora jest na Dolnym wężu Jego temp sprawdzisz np w Inpie. Uszkodzony czujnik podaje max temperaturę jaka ma dostępną żeby nie doprowadzić do przegrzania silnika i powoduje ciągłą pracę wentylatora.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.