Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Kupiłem ostatnio Bmw E46 320i i mam pewien problem. Otóż płyn chłodniczy jest brudny i podczas jazdy w zbiorniczku wyrównawczym pojawia się piana. Cały układ chłodniczy został przepłukany i mechanik stwierdził że w do płynu dostaje się olej z silnika w wyniku nieszczelności uszczelki pod głowicą bądź pęknięcia głowicy.

Co wy o tym sądzicie? Czy powodem oleju w płynie chłodniczym i jego pienienia jest winna uszczelka pod głowicą? Czy w silniku M52 B20 występuje w ogóle chłodniczka oleju?

Opublikowano

Uszczelke pod głowicą można sprawdzić wykonując test przy pomocy błękitu bromofemolowego.

W m52 nie ma wymiennika ciepła.

A jakieś inne objawy występują?

Opublikowano

Innych objawów nie ma, silnik pracuje równo, nie dymi na biało a pod korkiem oleju nie ma żadnego masła. Jedyny objaw to dostający się olej do układu chłodzenia oraz pienienie się płynu w zbiorniczku wyrównawczym podczas jazdy.

Ile może kosztować wymiana uszczelki pod głowicą w tym silniku?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.