Skocz do zawartości

Bmw e46 n42 b20 wibracja silnika, buczenie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam kupiłem miesiąc temu bmw z silnikiem n42 b20 i mam z nim problem czyli silnik po dodaniu gazu zaczyna jakoś dziwnie drzeć a na obrotach 3 tys strasznie buczy byłem w serwisie bmw i oni nie mogą postawić żadnej konkretnej diagnozy mówią ze wszystko jest wporzatku poduszki tłumiki komputer nie wykazuje żadnych błędów nie mam juz siły proszę o pomoc w tym przypadku
Opublikowano

Koło pasowe?

 

 

A może od dolu ci coś wibruje ? mam podobny problem , sprawdz Wał napędowy , podpore wału , krzyżaki ponieważ mogą mieć uszkodzenia i wydaja wibracje

Opublikowano
Zobacz czy pasek nie skacze albo czy koło pasowe nie ma luzu czy równo chodzi . Polecam też odkręcić koło i zobaczyć czy jest mocno zjechane .
Opublikowano
Nagraj pod maską. Przy okazji spróbuj określić rejon z którego wyje skoro na postoju jest to samo. Możesz też pozblizac telefon w różne miejsca przy silniku, tam gdzie jest Problem będziemy słyszeć na nagraniu ten dźwięk głośniej.
Opublikowano
Witam wszystkich zaraz wrzucę film który miałem dodać ale tylko powiem ze jak zdjąłem pasek to objawy bez zmian wiec raczej wykluczam cos z tymi rolkami a co myślicie o poduszkach silnika?
Opublikowano
Nie robiłem ale podejrzewam ze jednak to on sprawia mi te wszystkie problemy. Dzisiaj znowu byłem w następnym serwisie bmw i dalej nic nie wiedza komputer nic nie pokazuje porażka ,ręce opadają chyba strzelę w ciemni i wymienię rozrząd co o tym myślicie ?
Opublikowano
Na nagraniu chodzi o to,, pukanie "? Bo wycia nie słyszałem. Co do rozrządu jak zdejmiesz pokrywę zaworów i wyjmiesz elektrozawory vanos powinno być co nieco widać. Mogą być też całe szyny tylko masz napinacz starego typu. Był on krótszy od poprawionego przez co mógł źle napinac łańcuch.
  • 1 rok później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ciągle się z tym mecze, sprawdzony rorzad, Odma, dolot i nic. Buczenie występuje tylko przedziale 2,5 tys obr do 3 tys. Zarówno przy dodawaniu gazu jak i schorzeniu z obrotów. Na luzie to samo. Odgłos pochodzi z okolic Kolektora dolotowego. Był podmieniany na inny. Szczelność dolotu sprawdzana 100 procent jest ok.



Jakieś pomysły?

Maila w razie podpowiedzi : [email protected]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.