Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.W E83 z N47 mam następujące objawy.Są przekazywane drgania od układu napędowego na kabinę.Drgania są przekazywane szczególnie przy przyspieszaniu , jednak przy stałej predkości również są ewidentne .Drgania są najsilniejsze przy 30-40 kmh (najsilniej można je odczuć przy dokładnie 33-34kmh) kolejna "fala" drgań przychodzi przy wiekszej predkości 50-60kilka oczywiście wtedy może i mają mniejsza siłę ale za to wiekszą częstotliwość.Są to ogólnie drgania o wysokiej częstotliwości (tzn na pewno nie koła , opony nic z tych rzeczy ) .Po odłączeniu bezpiecznika 26 (rwd only) praktycznie drgania nie ulegają zmianie , ewentualnie nasilają się.Z dodatkowych wskazówek (troche słychać łożysko na wejściu dyfra)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam, też zmagam się z podobnym problemem....

U mnie drgania są przy 2-3 tyś obrotów i wzmagają się przy hamowaniu silnikiem, tak jakby wał lub poduszka ale przy naprawie skrzynki wszystko było sprawdzone.

Auto takie kupiłem z uszkodzonym napędem i już takie drgania były, myślałem że to napęd ale po naprawie jest to samo, no chyba że nie wymienili łożysk ale nie wiem czy ma to wpływ...

Mam pytanie do użytkowników X3. Czy po podniesieniu auta jednym kołem, nie ważne czy przód czy tył koło bardzo ciężko jest zakręcić i to każde?

W drugim moim aucie tj. e46 z napędem 4x4 koła lekko się kręcą.

 

Czy w X3 tak ma być czy jednak coś mam nie tak z napędami.

Opublikowano
U mnie winny był krzyżak na wale ale u Ciebie objawy są nieco inne .U mnie krzyżak popiskiwał oraz występowały drgania od wału najbardziej odczuwalne przy 60kmh

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.