Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Posiadam e34 z m50b20 vanos, jednak dostałem w dobrej bardzo cenie silnik m52b25 z e39 (wraz z kolektorami, wiazka, komputerem, sprzeglem - no po prostu komplet) No i mam pytanie do Was, moze ktos juz podejmowal sie takiej wymiany? Z tego co wstepnie ogladalem najgorsze bedzie wpiecie sie w kabiny auta. Czy jest cos o czym powinienem wiedziec przed wymiana? Na chwile obecna 2 litrowa jednostka jest juz poza autem :) Jutro mam zamiar sprobowac polaczyc m52 z moja skrzynia. Pozdrawiam serdecznie ! :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pierwsze co to czy masz do tego komplet ews bo nie odpali.Co do wiązki to niestety kabel po kabelku.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

EWS mozna zawsze usunąć, mam znajomego, ktory sie tym zajmuje.

Co do wiązki to podobno wiązka od e36 z silnikiem m52 ma wtyk do kabiny taki sam jak w e34 i pasuje do tego wlasnie motoru. Wiec ten problem chyba rozwiazany. Tylko ewentualnie problemem moze byc ten EWS.

na chwile obecną, życz mi powodzenia!

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Powiem tak. Dzisiaj udało sie, zeby silnik zaśpiewał. Wiązka z e36 podeszła idealnie . Połączyła silnik i budę . EWS jednak założyłem z bratem wg schematu. Wystarczy spiąć dosłownie kilka pinów. Moge podesłać schemat jak ktos bedzie chciał. Dla zainteresowanych dodam jeszcze, ze potrzebny jest bagnet oleju z 4 cylndrowego e36. Także na chwile obecna wszystko działa. Jakby ktos chciał robic cos podobnego. Mozna pisać na pw. Pozdrawiam. Temat do zamknięcia ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.