Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mam problem ze swoim autem i bardzo Was proszę o pomoc!

M57TU2 231km

Auto po nagrzaniu się do 90 stopni zaczyna nierówno pracować na biegu jałowym, poniżej 90 pracuje idealnie.

Ktoś podpowiedział mi, żeby wlał środek do czyszczenia środków z LM. Zrobiłem to i telepanie ustało. Po kilkuset kilometrach i kilku tygodniach od nowa problem wrócił.

Sprawdziłem korekty wtrysków: na czwartym cylindrze pokazało mi +3, natomiast na pięciu pozostałych korekty minusowe, max 1.

Kupiłem drugi wtrysk o takim samym numerze, zmieniłem go, jednak w niczym to nie pomogło. Ponownie sprawdziłem korekty, pokazało na 4 cylindrze +5, potem spadło w okolice +3.

Stary wtrysk oddałem do sprawdzenia na stole.

Człowiek, który to sprawdzał powiedział, że początkowo podczas testu wtrysk pokazywał rezystancję 50, a dopiero później "rozchodził" się do 177 i niby jest ok.

Czy jest sens od nowa wkładać ten wtrysk? Czy ten który kupiłem jest po prostu trefny?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Raczej słaby wtryskiwacz kupiłeś, jak z kolejnym będzie problem to zamieniłbym go z sąsiednim.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Najtaniej i najprościej będzie tak jak radzi kolega powyżej - zamienić wtryski miejscami. Jeśli nadal będzie wysoka korekta na tym samym cylindrze to problem może tkwić w słabszej kompresji.
Opublikowano

A może być tak, że pozostałe wtryski mam przytkane a ten jeden nie i dlatego jest tak wysoka korekta?

No i co z tym moim pierwszym skoro na próbach ostatecznie wyszedł dobrze?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ewidentnie jest problem na 4 cylindrze, to nie podlega dyskusji, wg mnie oba masz trefne. Kupiłbym kolejny a jak nie chcesz to spróbuj przełożyć z innego cylindra na 4.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
to nie wtrysk majster. znaczy wtrysk, ale nie wtrysk. paliwo masz "suche". lej tego 2t czy innego wzbogacającego i powinno być ok.
Opublikowano

Zmierzyliśmy kompresję na cylindrach, na wszystkich jest równiutko, więc cylinder odpadł.

Zamieniliśmy wtryski miejscami, 3 z 4, po złożeniu całości do kupy autem przestało telepać, jednak zbyt wysoka korekta pozostała na 4 cylindrze. Jakieś sugestie? Co tu jest grane?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kody ima są prawidłowo wpisane?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podaj korekcje po zamianie wtryskiwaczy 3 i 4 cylindra.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.