Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szanowni Klubowicze,

Potrzebuje porady. Zapaliła mi sie inspekcja silnika. Po podlaczeniu pod komputer okazalo sie ze katalizator ma wydajnosc (2) niby po nizej normy. Oczywiscie zdaje sobie sprawe,ze najlepiej jest go po prostu wymienic na nowy. Ale pomyslalem sobie , ze mimo wszystko zapytam madrzejszych ode mnie. Czy znane sa wam jakies skuteczne metody mozliwosci przywrocenia go do "zycia" zamiast odrazu wymiany na nowy? Wszelka pomoc i wsparcie bedzie dla mnie bardzo cenne. Posiadam BMW 320i 2005.

Z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi.

Opublikowano

Czytałem o tzw." wypalaniu katalizatora "

30 min. Jazdy prędkością nie mniejsza i stała 140 km/h. Podobno u niektórych pomogło

Jaki dokładnie masz błąd z odczytu z kompa ?

Opublikowano

Na komputerze pisalo mniej-wiecej w taki desen: “Katalizator pracuje ponizej normy(2)”.

Co do tego przegonienia po autostradzie przez 30min , to tez slyszalem ale w kontekscie raczej disla a nie benzyny.

Opublikowano
Przydałby się odczyt najlepiej z inpy. Za odczyt sprawności kata odpowiada sonda lambda monitorująca. Dobrze by było sprawdzić jej odczyty i kiedy wywala błąd. Czy jest obecny cały czas, czy niesprawnosc występuje przez njesprawna grzałke albo jakąś przerwe w obwodzie. Inpa powinna dokładniej wskazać. Wcale kat nie musi być uszkodzony/zapchany. Jeśli sonda jest walnieta też pokaże wartość poniżej progu bo zwyczajnie nie mierzy ilości tlenu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.