Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, jestem nowym uzytkownikiem forum, wszedlem w posiadanie E34 z 94', problem lezy w tym ze podloga jest zakonserwowana gumowatym preparatem. Od zewnatrz wchodzi delikatnie rdza w okolicach aku, dlatego tez bede na wiosne robil podloge od srodka i teraz moje pytanie brzmi... Czy sciagac ta stara konserwacje od spodu w celu sprawdzenia stanu blachy czy tego nie ruszac ? Zalezy mi na tym aby samochod pozostal w swojej swietnosci. Prosze was o porade, czy zdzierac ten baranek czy zostawic ?
Opublikowano

Garazowym sposobem tego nie sciagniesz, pozostaje tylko piaskowanie a to malo oplacalne.

W takich starych autach korozja lubi sie ukrywac pod masa gumowa oryginalna, wydaje sie ze jest ok maly punkt korozji i kawalek plata nagle odchodzi.

To jam chcesz zrobic zalezy tak naprawde od twojego portfela

Opublikowano
Znaczy sie tam, gdzie konserwacja jest napuchnieta jest rdza, tak ? Jest mizliwosc sciagniecia bez piaskowania tylko pytanie czy warto

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.