Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dla mnie to prawie drugi koniec polski może ktoś zaoferuje pomoc. Co do falowania lewe powietrze możesz sprawdzić sam i to w bardzo prosty sposób. Co do diagnostyki jednak namawiam do zainwestowania w kabel i inpe. Będziesz miał idealny program do bmw a koszt kabla z programem wyjdzie podobnie co jednorazowa wizyta na diagnostyce. A zostanie na dłużej. Z resztą gotowa inpa jest na chomiku. Wystarczy kabel.
Opublikowano
W kolektorze to np psikając plakiem po kolektorze . Zauważysz różnice w pracy silnika jak kolektor go zaciagnie. Lub jeśli palisz to możesz wdmuchiwac dym do kolektora przez przewód odmy. W miejscu nieszczelności poleci dym Pod spodem kolektora od przodu jest przewód odpowietrzenia baku. Wyciagasz go i zaślepiasz otwór w kolektorze tak samo z odmą przewód z separatora do kolektora trzeba zdjąć od strony kolektora. Zaślepiasz otwór w kolektorze wąż z separatora zostawiasz luzem skrzynia korbowa odpowietrza się do atmosfery. Jeśli falowanie ustanie znaczy że zaciaga gdzieś lewe powietrze przez skrzynię korbową. Odmę miałeś zmieniana? Bo nie pamiętam czy pisałeś?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.