Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam robilem w swojej bmw n52b25 regeneeracje glowicy, wymiane zaworow, planowanie. Po przejechaniu kilkudziesieciu km zaswiecila sie,kontrolka cisnienia oleju, nastepnie,chek. Po rozkreceniu okazalo sie ze pompa podcisnienia vacum jest zatarta i rozwalilo napinaacz od pompy olejowej oraz przestawil siee rozrzad. Chcialbym dowiedziec sie czy to moglo mieć zwiazek z naprawa glowicy, czy poprostu przypadek.

Bmwe90325xi

Opublikowano (edytowane)
Jak najbardziej mogli coś zepsuć, przy sciaganiu głowicy rozbierali rozrząd mogli coś źle skręcić lub pękła im szyna przy zakładaniu, nie koniecznie musieli to widzieć i puściło całkiem po tych kilkudziesięciu kilometrach. Ale opcja przypadku też jest możliwa. Edytowane przez Jakub03071993
Opublikowano
Bo pieerwsze zaswiecila mi kontrolka czerwona od posdcisnieniaa oleju, a pozniej check. I nie wiiem czy wina leezy po stronie mechanika czy nie. Bo teraz znowwu koszty naprawy beda,duze.
Opublikowano
Od ciśnienia oleju. Podcisnienie tam nie występuje. Wiesz, nikt z forum nie patrzył mechanikom na ręce więc jednoznacznej odpowiedzi nie dostaniesz. Nie mam pojęcia co i jak oni tam robili. A coś cię zaniepokoiło odrazu po wyjeździe?
Opublikowano
Rano jak odpalilem slyszalem jakby metaliczny dzwiek w silniku. Mam pytanie odnośnie tego prrzestawieeniaa rozzrzadu. Czy wina jest zatarcie tej pompy vacum?
Opublikowano
Szczerze to nie wiem gdzie ona jest u ciebie i jak wygląda. Ale przeważnie jest to na tyle prosta konstrukcja że raczej nie jej wina. Może zamiast napinacza łańcucha zostawili ci blokadę ;-) rozrząd się nie uszkodził? Tylko przestawił się? I w którym miejscu?
Opublikowano
Pompa vacum wystepuje gdzies w okolicy miski oleejowej, nie wiiem w ktorym mieejscu sie przestawiil ale mechanik mowil ze krecil recznie silnikiem i niee slychac jakis stukow, i rozwalony jest napinaacz od pompy olejowej w misce.
Opublikowano
Ale z tego co piszesz to nie mogl sie roozrzad przestawic od zatarcia pompy vacum...?-jeszcze,dodatkowo sppadl laancuch z pompy olejowej i polamal sie napinacz
Opublikowano (edytowane)
Niewiem na jakiej zasadzie pracuje pompa vacum w twoim silniku. Nie rozbierałem jej. Równie dobrze mogło coś wpaść do pompy oleju , przyblokowalo Rotor, wał w czasie pracy szarpnął i wszystko poszło. Taka opcja też istnieje. Edytowane przez Jakub03071993

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.