Skocz do zawartości

[BMW E39 2.0] Problem z LPG


inventus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Pojawił się problem z LPG auto było strasznie słabe pojechałem do warsztatu i stwierdzono ze padł jeden wtryskiwacz od gazu, został on wymieniony i miało być wszystko dobrze, pojeździłem trochę i okazało się, że samochód szarpie przerywa i strzela z tłumika na gazie. Wróciłem do pana majstra wsiadł do samochodu z komputerem coś poklikał i mówił ze jak teraz nie będzie dobrze to on chce samochód na warsztat, okazało się ze jest jeszcze gorzej niż było, dodam, że na benzynie nie mam żadnych problemów. Po nocy jak przełączy się na LPG nie idzie w ogóle z miejsca ruszyć dusi go do zera obrotów i miga mi kontrolka od akumulatora po rozgrzaniu jest lepiej ale i tak jedzie jak by chciał a nie mógł. Poniżej podaje link do filmiku, który przedstawia zachowanie LPG na zimnym silniku. Z góry dziękuję za pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro stopione to świece że złą wartością cieplną lub spalanie stukowe lub za duża wartość powietrza w stosunku do paliwa, lub zapłon żarzenia. Niestety wszystkie opcje mogą prowadzić do topnienia tłoka i wypalania gniazd zaworowych. Nie piszę Ci tego że to padło tylko ku przestrodze żeby coś więcej się nie uszkodziło. Konsekwencje mogą być poważne Tyle że u ciebie na benzynie chodzi dobrze. Odpowiednio ci wyregulowali gaz. I pan mechanik założył nowe świece licząc że się nie stopą zamiast zacząć od szukania przyczyny? Może powinieneś podjechać do kogoś kto się zna, bez wiedzy co Pan majster poklikał ciężko mi coś pomóc bo nie wiem co ruszał.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo poprzedni właściciel tego samochodu nie zrobił przy nim kompletnie nic, jak był filtr od gazu wymieniany to był cały czarny. Odebrałem samochód własnie z nowymi świecami no na benzynie jest idealnie żadnych spadków mocy czy drgania silnika natomiast na gazie jest teraz tak, że miedzy obrotami 500-1000 trochę go przydusi ale jedzie i podczas jazdy powyżej 1000 obrotów nie zauważyłem braku mocy na LPG natomiast nadal jak agresywnie przyspieszę to powyżej 4,5tys obrotów wraca na benzynę. I nie ma teraz tego problemu ze na lpg jak załączy się kontrola trakcji podczas jazdy to zaczynają mi światła przygasać i kontrolka od akumulatora palić. Mi trudno określić wygląd świec może nie stopione tylko ten mały trzpień co w środku jest nie był okrągły tylko przypominał powoli kształt trójkąta

 

 

 

 

 

Ps. Jeżeli ktoś by miał podobny problem to napisze jak udało się rozwiązać wymiana świec plus wymiana przewodów gumowych między cewkami a świecą i porządna regulacja gazu w innym warsztacie i problem minął temat do zamknięcia dzięki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli na pb jest ok a na lpg nie to problem bedzie w instalacji lpg

kolego widzę ze chyba masz staga

powodów może być kilka

zle wyregulowana instalacja

slaby reduktor(padnięty) itp. kup sobie kabelek do gazu koszt niewielki ściągnij program ze strony staga i wzuć foty i zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.