Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A czym sprawdzałeś? W jakim stanie filtry świece? Cewka kable? Masz ciśnienie na listwie? Może cofa ci paliwo do baku, włącza się pompa paliwa po przekreceniu zapłonu?
Opublikowano
Na domowych warunkach zrób tak odkręć nr 14 i będziesz miał zawór nr 13 wciśnij i zobacz czy psiuknie paliwem, tylko uważaj na oczy. Jeśli nie Następnie włącz zapłon i sprawdź jeszcze raz czy psika. I napisz co i jak. A czym sprawdzałeś te błędy? Inpą?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.