Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

Właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem bmw f20 116d.

Chciałbym na starcie wymienić olej...Jaki polecacie i ile go wchodzi ?

 

Dziękuje za pomoc

Opublikowano (edytowane)

MOTUL juz nie produkuje olejów we francji tylko na dalekim wschodzie - jakosc ich podupadla

 

jedyne na rynku z takich bardziej znanych firm oleje które są faktycznie w pelni synteteyczne to millers, ravenol, liqui moly

Edytowane przez autopark
Opublikowano
Ja leję Millersa 5w30 nanodrive ee i jestem bardzo zadowolony i raczej Millers nie przeniósł produkcji na daleki wschód ,miesiąc temu wymieniałem i pisało że jest wyprodukowany w Wielkiej Brytani.
Opublikowano

Wchodzi dokładnie 5,2L

Z braku czasu wlałem Castrola ale za 10-15 k wymiana więc dzięki za info.

Nie ma problemu wlać potem olej innej marki o takich samych parametrach ?

Opublikowano
Ja leję Millersa 5w30 nanodrive ee i jestem bardzo zadowolony i raczej Millers nie przeniósł produkcji na daleki wschód ,miesiąc temu wymieniałem i pisało że jest wyprodukowany w Wielkiej Brytani.

 

 

MOTUL mialo byc sorry za pomylke

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Kiedyś czytając to forum " od deski do deski"wynotowałem sobie najbardziej polecane według użytkowników:

FILTRY:

Powietrza: Knecht > Mann > Bosch

Paliwa: Bosch > Mann > Knecht

Kabinowy: Mann > Knecht > Bosch

Oleju: Knecht > Bosch > Mann 

 

Może się przyda :cool2:

Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na samochodach, to jakby dziewica prowadziła blog o sexie :-)
Opublikowano

Kabinowy sie nie zgodze. Moim zdaniem wchodzi w gre tylko VALEO gdyz ta firma robi dla BMW i filtr VALEO kabinowy za ok 110zl jest idealnie zagiety do BMW (F20) wiec tutaj mam inne zdanie

 

Co do powietrza uzywam FILTRON i wymieniam co 5k km i uwazam ze styka - kosztuje tylko 43zl - mowie o 118d, w 135i uzywam K&N

Opublikowano
To samo będzie się tyczyć F2x ? bo widzę, że masz e87 :wink:

Jeśli tak to zapisuje sobie to :cool2:

a i gdzie zamawiasz ? allegro ?

 

W tak powaznych sprawach z Allegro nie eksperymentuję. Kupuję w sklepach stacjonarnych znanych firm zajmujących się artykułami motoryzacyjnymi. Ostatnio kupuję w Arpol-dają na wejściu znizki.

Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na samochodach, to jakby dziewica prowadziła blog o sexie :-)
Opublikowano
Kabinowy sie nie zgodze. Moim zdaniem wchodzi w gre tylko VALEO gdyz ta firma robi dla BMW i filtr VALEO kabinowy za ok 110zl jest idealnie zagiety do BMW (F20) wiec tutaj mam inne zdanie

 

Co do powietrza uzywam FILTRON i wymieniam co 5k km i uwazam ze styka - kosztuje tylko 43zl - mowie o 118d, w 135i uzywam K&N

 

Co do Valeo...dobrze wiedzieć. Poprawiam na swojej liście :cool2:

Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na samochodach, to jakby dziewica prowadziła blog o sexie :-)
Opublikowano
Kabinowy sie nie zgodze. Moim zdaniem wchodzi w gre tylko VALEO gdyz ta firma robi dla BMW i filtr VALEO kabinowy za ok 110zl jest idealnie zagiety do BMW (F20) wiec tutaj mam inne zdanie

 

Co do powietrza uzywam FILTRON i wymieniam co 5k km i uwazam ze styka - kosztuje tylko 43zl - mowie o 118d, w 135i uzywam K&N

 

Też przerobiłem to u siebie, kabinowy musi być giętki i się nie załamywać. VALEO jest OK :)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
jako fan olejów millers czy liqui moly ze względu na sprzedaż pojazdu zdecydowałem się kupić olej tanszy ale spełniający normę BMW LL04 i biorąc pod uwagę że Shell robi dla BMW kupilem SHELL HELIX 5w30 ECT w cenie 150zł za 6 litrów czyli 100zł taniej niz Millers. Po wymianie zrobione 2000km - nie widzę różnicy w pracy silnika i powoli się zaczynam przekonywać że inwestycja w drogie oleje przy częstej zmianie tak jak u mnie czyli co 8-10tys km nie ma sensu. Firmowy (byle nie castrol) spelniajacy norme i juz
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

a ja zachęcony przez mega-sympatycznych gości z Pewnego Sklepu z Olejami w Warszawie

nabyłem oryginalny olej z USA czyli AMS Oil, opakowania co prawda "galonowe" ale w specyfikacji oczywiście dla BMW!

 

super cenę mi zrobili, ponoć olej też jest extra-super-duper... :norty:

uważam, że na tym elemencie eksploatacyjnym nie warto oszczędzać, jak na oponach czy sprawnym zawieszeniu

 

pozostaje mi wlać i jechać, ciekawe czy 120d to doceeeni :mrgreen:

http://www.resizer.pl/pliki/34629.jpg

---

JayZet®

---

Opublikowano
najlepiej doceni jak sie zmieni interwał z 30tkm na przynajmniej połowę mniej. Znaczy miałem na myśli kolejnych właścicieli, a nie aut na gwarancji :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.