Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Uszczelke podstawy filtra wymieniałem sam. Odrazu wymieniłem tą na wymienniku ciepła bo jedna robota. Do uszczelki podstawy nie rusza się alternatora wystarczy odpiąć przewody od płynu chłodniczego z wymiennika i odkręcić 3 albo 4 śruby na kluczyk 10.i zdjąć kable które są w uchwycie gumowym na wymienniku. Ja do separatora ściągnąłem kolektor. Odrazu dobieralem się do rozrusznika. Ale widziałem na forum gdzieś opis że zdjęciami jak dostać się bez ściągania kolektora. Powinieneś bez problemu znaleźć.
Opublikowano
Super dzieki za odpowiedz , mi z tej drugiej uszczelki tez troche leci ale z tej podstawy to juz tak ze olej widze ze tam stoi , nad alternatorem . Wiec jutro sie za to zabieram bo u mechanika mi 150zl krzycza za ta robote.. Ta druga najwyzej sylikonem uszczelnie . A powiedz mi filtr oleju musze do tego odkrecic ? Bo nie mam klucza na ta kopułe .
Opublikowano
Nie, nie musisz odkrecac filtra do wymiany uszczelek. Ja bym nie dawał silikonu tylko kupił uszczelki po prostu. Trzeba dobrze pod nie odtluscic wtedy będzie wszystko szczelne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.