Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam.ktoś sie orientuje jak to jest z tymi czujnikami,chodzi mi o to jak dobrac odpowiedni,czy musi byc konkretnie po takich numerach jak mam czy mozna załozyc inny zamiennie.i jak ma sie zachowywac ta łapka od czujnika,czy ma chodzic z lekkim oporem czy swobodnie luzno. po naprawie tulei plywajacych mechanior chyba uszkodził mi ten czujnik bo kasowanie bledu niepomaga i caly czas wywala blad prawego tylnego czujnika.wczoraj probowalem zalozyc uzywany od e39 ale o innych numerach i nie bylo zadnej reakcji(nie mam 100% pewnosci czy czujnik byl sprawny) ,wtyczke sprawdzalem miernikiem prad dochodzi.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bardzo czesto sie zdarza, ze czujnik zostaje nie wlasciwie zalozony. Ta lapka musi byc pod katem na zewnatrz, w strone kola. Sprawdz. Wtedy tez bedzie blad w ecu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.