Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, Wszystkich

Zwracam się z uprzejmą prośbą z pomocą w temacie:

Zakupiłem Nowy Aku Bosch S5 80A parametry techniczne jak oryginalny aku. odkręciłem stary aku, i po chwili włożyłem nowa baterie, klemy podłączyłem poskrecałem i zabrałem się za odpalanie: po chwili kiedy auto chodziło wyskoczył błąd na czerwowo auto na podnośniku, sprawdziłem co się dzieje i okazało sie ze żadne światła nie działają mogarcze długie, oświetlenie zewnętrzne wewnętrzne poprostu wszystko padło. Szukałem w necie i niestety niczego się nie doszukałem.

wkońcu zmieniłem nowy aku z powrotem na stary z myslą ze problem minie niestety sie tak nie stało.

Podłączyłem kompa pokasowałem błędy które wyskoczyły i problem nadal widnieje.

proszę o pomoc bo nie wiem co mam zrobić a auto mam nie sprawne.....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A zarejestrowałeś ten nowy akumulator, tak jak to opisują na forach?
Opublikowano
niestety nic nie zrobiłem dopiero jak wystapił problem jak wyżej opisuje zgłebiłem temat.... dzis nawet spraedziłem wszystkie bezpieczniki i wszystkie sa `ok chyba coś w kompie sie wyłożyło... miał ktoś może taki przypadek?
Opublikowano

Nie prawda, zaden FRM :duh: Bardzo czesto sie tak dzieje po wymianie akumulatora w BMW. Musisz mieć akumulator pod funkcje start-stop, po montazu kalibracja i tyle w temacie.

 

Modul FRM padl :mrgreen: Troche to naciągane.

 

P.s

Dodam, że funkcja start stop to moduł CAS :mad2:

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Gdzie ty takie bajki czytasz ? Idź się ucz część techniczną.

Bardzo czesto sie tak dzieje po wymianie akumulatora w BMW

Aha, i światło nie świeci na nowym akumulatorze.

Słuchaj człowiek, nie jestem w tym wieku, aby kogoś oszukać na pieniądze.

 

Powiedz lepiej nam dlaczego światło nie świeci od nowej baterii, i od starej juz też ??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
aaa, nie dotczytałem dalszej części pytania, skupiłem się na funkcji start-stop, dlatego mnie ta naprawa FRM strasznie zdziwiła.

 

Zwracam honor :cool2:

Spoko.

Opublikowano

a jednak kolega miał rcje dałem auto do elektryka istwierdził że padł moduł FRM, elektryk go jakoś reanimował i auto śmiga.

Tyle za własnie dojrzałem ze nie działa mi światło przeciwmgielne z przodu, funkcja START STOP po dojechaniu do skrzyżowania tez sie jeszcze nie załącza elektryk stwierdził ze muszą sie naładować kondensatory itp... a jak nie bedzie poprawy mam do niego przyjechac..

i co wy o tym sądzicie?? :?

 

Po diagnozie auta nie ma zadnych blłedów i zadnych usterek proszę o radę w temacie.. :roll:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a jednak kolega miał rcje dałem auto do elektryka istwierdził że padł moduł FRM, elektryk go jakoś reanimował i auto śmiga.

Tyle za własnie dojrzałem ze nie działa mi światło przeciwmgielne z przodu,

FRM kodowany po reanimacji ?

Opublikowano

Niestety mi tego nie powiedział tylko stwierdził ze jak mu sie uda go reanimować to koszt bedzie mniejszy a jak sie nie da i będzie musiał zakupić nowy będzie koszt wyższy...

Akumulator jest Nowy BOSCH S5 80 AH 800 ma. A Start -Stop nadal nie śmiga na :evil: nowym aku...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niestety mi tego nie powiedział tylko stwierdził ze jak mu sie uda go reanimować to koszt bedzie mniejszy a jak sie nie da i będzie musiał zakupić nowy będzie koszt wyższy...

Akumulator jest Nowy BOSCH S5 80 AH 800 ma. A Start -Stop nadal nie śmiga na :evil: nowym aku...

Zadzwoń i zapytaj go co do kodowania. 80% trzeba kodować. Start Stop nie ma nic wspólnego z FRM.

Opublikowano
OK Dzięki ale bo diagnozie i naprawie nie komputer nie widzi żadnych błędów tak więc nasuwa się czy faktycznie mróz -9 kwesita naładowania "kondensatorów"i może bedzie OK czy jednak doszukiwać się innego powodu.??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
komputer nie widzi żadnych błędów

Odczyt błędów - to nie jest diagnoza .

Co do baterii - jaki był na początku, jaki jest zainstalowany teraz - typ i pojemność ?

Opublikowano
Na początku był oryginalny od nowośći Varta o tych samych parametrach jak nowy czyli BOSCH S5 80Ah 800MA AGM identyczne parametry i aku dedykowane do aut z Start Stop?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Start stop działa z tego co wiem powyżej +3C, dodatkowo silnik musi mieć minimum +75C. U mnie teź teraz sie nie aktywuje. Nowy akumulator zarejestruj. Trzeba wpisać pojemność, poinformować ECU, że wsadziłeś nową baterie, bo będziesz jeździł z niedoładowanym aku i szybciej rozwalisz nowy.
Opublikowano
Co do Start-stop to tak jak pisałem, jest to kwestja adaptacji. Często jak włożysz taki sam to mogą być problemy, a ty zamontowałeś inny, więc żadne kondensatory czy inne elektro-magiczne czujniki nie pomogą. Kodować i będzie śmigać :8)

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale swoją drogą fachowcy mają fajne pomysły. Kondensatory, srutututu takie tam i spadaj frajerze :?
Opublikowano
Start stop działa z tego co wiem powyżej +3C, dodatkowo silnik musi mieć minimum +75C. U mnie teź teraz sie nie aktywuje. Nowy akumulator zarejestruj. Trzeba wpisać pojemność, poinformować ECU, że wsadziłeś nową baterie, bo będziesz jeździł z niedoładowanym aku i szybciej rozwalisz nowy.

dzięki za info sprawdze jak sie ociepli troszkę aku był rejestrowany :)

 

a jeszcze mi sie nasuwa temat świateł przeci mgielnych po naprawie FRM nie działają czy to może byc problem bezpiecznika?

i drugie zapytanie : oswietlenie panel od nadmuchu,klima mam wrazenie ze miga i swieci na minimum po mimo ze ustawiam oswietlenie np na mx on ma jeden poziom światła w tym miejscu a wszedzie indziej świeci jak mu się zada w komputerze.. co moge z tym zrobić

z góry dzięki za pomoc. :lol:

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

witam wszystkich,

piszę jeszcze raz w temacie ponieważ moja przygoda i awaria nadal trwa, okazało sie ze zepsuty był moduł FRM którego elektryk naprawił zakodował i auto , oswietlenie działało za wyjatkiem świateł przeciw mgielnych.... Elektryk nadal działał zaktualizował oprogramowanie w całym aucie światła zaczeły działać natomiast pojawił się inny problem...

 

Wyskakuje na komputerze błąd podnoszenia okien... i za nic w swiecie nie idzie go usunąć, nie ma domykania szyb, szyby nie schodzą automatycznie do dołu tylko co 2 cm z przerwami.

nie Idzie skasować błedu ustawic szyb.

Prawdopodobnie spalił się czujnik hall..... (coś tam :) )przy silniczku podnoszenia szyb i aby to sprawdzic muszę mieć zamiennik aby to sprawdzić .

Tyle ze nigdzie tego silniczka nie mogę dostać a serwisie jedna sztuka kosztuje 680zł.

 

Ma może kos dojscie do takigo silniczka od E81? ewentualnie ma ktoś pomysł co może być w aucie czy ta teoria jest OK

z góry dzięki za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.