Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, wylatuje mi dym z pod laczenia filtra dpf z kolektore wydechowym, pokazanym na zdjeciu. Podejrzewam ze przepalila sie uszczelka nr 2 na obrazku metalowa i z tad wylatuje dym. Tego miejsca jest pewny na 100% ze leci z tamtad, ale moje pytanie brzmi czy da rade po zdjeciu tej opaski nr3 wyciagnac ta uszczelke i wlozyc w jej miejsce nowa czy trzeba bedzie demontowac dpf i troche wydechu, aby to wykonac.

137383d06ade2955med.jpg

Opublikowano
Na wszelki wypadek zdejmij cały dpf i zobacz czy wszystko jest z nim ok. Może jest już przypchany i spaliny szukają ujścia bokiem?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Musisz odkrecic element 6 i 7 wtedy dpf bedzie ruchomy i mozesz wymienic opaske.

Jestes w stanie to wykonac.

To nie jest skomplikowana wymiana.

Opublikowano
Tam nie ma uszczelki... Jest tylko V band co mogę polecić... jeśli Twój V band jest oryginalny to wymień go na używany oryginalny... Nowy dostępny w aso jest bardzo kiepskiej jakości... Całkiem inna konstrukcja niż to co z fabryki wychodzi
Opublikowano

Jak nie ma jak pokazuje ze jest.

Obejma taśmowa V 1

18308512137

tylko w połączeniu z

-- Uszczelka 1

18308518970 <<< koszt 18 z groszami, dzwonilem i jest dostepna wiec?

Opublikowano
ciekawe jak kupisz to pokaz koniecznie rozbieralem kolo 10-15 aut i w zadnym nie bylo.... chyba ze dołozyli i zmienili ta fajna obejme na 1 razowy shit... bo pisze ze od 12 roku.... który potrafi peknac podczas montazu...
Opublikowano
Orientuje się ktoś czy katalizator w bmw e91 320d m47n2 ma tą samą średnice co później montowane dpf'y czy była by opcja wycięcia wkładu puszki z katalizatora i zaspawania go w puszcze po dpf ? ?? Jednak zapach spalin jest trochę drażniący, no i dźwięk wydechu z pustą puszką po dpf'ie też rewelacyjny nie jest, dla tego zastanawiam się albo zamontować downpipe, albo pokombinować z katalizatorem z wersji bez dpf tylko chciałem upewnić się co do rozmiaru zanim wydam kasę na kata.
Opublikowano
a co z czujnikami które zamontowane są w puszcze dpf, bo jest ich w sumie 3 najprościej byłoby zamontować katalizator z starszej wersji ale od ma tylko miejsce na sonde a zostaje jeszcze czujnik temp. i cisnienia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.