Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Panowie mam maly problem z Moim Bmw e46 318i m43 98rok.Otoz tak jestem po wymianie pompy wody i zalaniu swiezym plynem....przed naprawa bylo wszystko ok,a teraz zauwazylem ze na zimnym silniku zasysa mi gorny waz idacy z glowicy do chlodnicy....spotkal sie juz ktos z takim prkozypadkiem???prosilbym kogos o pomoc

Opublikowano
Poziom plynu jest bo dzis sprawdzalem.....Odpiwietrzalem rowniez juz 3 razy,ale ciezko stwierdzic bo podobno odpiwietrzanie wymaga triszke wprawy;-)ale wielkie dzieki za podpowiedz.
Opublikowano
Zasysa waz :?: :?: wow :norty: nie powino zasysac bo w ten waz płyn jest "wtłaczany" ale wiadomo ze nie bedzie obiegu przez ten waz dopoki termostat sie nie otworzy :wink:
Opublikowano
Prawdzalem Dzis na Tescie 7 i wydaje mi sie ze szybko tez sie nagrzewa bo po przejechaniu 3-4 km mam juz 90stopni a wskazowka juz dawno w pionie bo podobno w m43 juz 75 stopni lapie pion,wiec zagrzalem go do 108 stopni i termostat sie otworzyl bo dolny waz zrobil die goracy,ale po 6h wsiadlem odpalilem i wlaczylem test 7 i silnik trzymal 21 stopni czy to normalne???ze te silniki tak trzymaja temp.???
Opublikowano

Normalne. Nie ma mrozów to trzyma taką temp.

w prawie każdym BMW po modelu e34 e32, i niektórych e36 pion jest po osiągnięciu 75st i pion się utrzymuje aż do 115st.

Opublikowano
Żeby ci ten wąż zasysało to musiałby ci silnik w druga strone chodzic :mrgreen: a tak na powaznie miales problemy z ukladem przed wymiana pompy? jesli nie to tutaj szukałbym przyczyny.. jakiejś szmaty tam nigdzie nie wsadziles przy wymianie :roll: pompe dobrze załozyles? ogolnie nie ma mozliwosci zalozenia inaczej noo ale polak potrafi :norty:
Opublikowano
Przed wymiana bylo wszystko ok....Nie no nic tam nie zostawilem i pompa wody tez dobrze zalozona hehe dlatego teraz mam metlik w glowie co moze byc przyczyna :)
Opublikowano
Spusc plyn i zobacz ile ci zlecialo.. porównaj to z iloscia jaka wchodzi w uklad, moze ci troche mniej zleciec bo z silnika wszystkiego nie spuscisz dokladnie ale orientacyjnie bedziesz wiedzial czy bylo tyle ile powinno byc no i zalac jeszcze raz i odpowietrzac :wink: noo cudow nie ma :D
Opublikowano
Tak wlasnie jutro uczynie,bo powinno mi wejsc ok 6l plynu?a jak najlepiej odpowietrzyc ten uklad zeby bylo wszystko ok? :)
Opublikowano

Pierw sprawdź ile płynu na zimnym. Rozgrzej auto aby termostat się otworzył, daj max temp i nawiew na maxa. Stań przednimi kołami na jakimś wzniesieniu i niech popracuje i dodaj gazu. Odkręć odpowietrznik i w tym czasie dodaj gazu na ok 3k jak jest zapowietrzony wyjdzie powietrze troszkę "bąbli" jak będzie leciał płyn to już Ok. Może popracować kilka min i możesz zabieg powtórzyć, jak wystygnie ewentualnie uzupełnić płyn. I powinien się odpowietrzyć.

I nic nie spuszczaj bo narobisz sobie niepotrzebnej roboty płyn i tak cały nie zleci bo musiałbyś jeszcze spuszczać z boku.

Opublikowano
A jak otworzy mi sie termostat to odpowietrznik calkowicie odkrecic??a mam jeszcze pytanie odnosnie tego zassanego gornego weza,jak na zimnym silniku sprawdze poziom plynu i ten bagnecik bedzie mial poziom max to znaczy ze w ukladzie jest wystarczajaco plynu?bo moze faktycznie zassany waz jest powodem braku wystarczajacej ilosci plynu,ale kontrolka z poziomu plyny w sumie mi sie nie zapala.Sorki za takie glupie pytania ale walcze juz 2 tyg z tym problemem i brakuje mi juz pomyslow :)
Opublikowano
Dzisiaj jadac na Tescie nr7 przy temperaturze 15 stopni po miescie wyskoczylo mi 110-111stopni zatrzymalem sie zeby zobaczyc czy termistat sie wogole otworzyl....ale dolny waz byl goracy wiec chyba ok ale czy to jest normalne ze te silniki osiagaja taka temp ???? :shock:
Opublikowano

Przy normalnej jeździe za duża temperatura. Być może za późno otwiera termostat lub pompa wody się kończy.

 

Wysłane z mojego HUAWEI P6-U06 przy użyciu Tapatalka

Moduł do własnej konfiguracji świateł E39 sprzedam!



icon3.png BMW E36 316i M43

icon1.pngBMW E61 530D M57N

Opublikowano
Masz max płynu ? Odpowietrzony ? Odkręcasz odpowietrznik tylko tyle aby mogło powietrze, płyn się wydostawać.
Opublikowano
Najlepszym rozwiazaniem spuscic splyn i od nowa zalac i sprobowac odpowietrzyc,a auto faktycznie musi byc z przodu podniesione??
Opublikowano
Najlepszym ? Ciekawe stwierdzenie, bo dla mnie bezsensowne posunięcie. Jak widzę to sam sobie szukasz problemów. Odpowiedz na pytania zrób co zalecone, jak nie pomoże będziesz kombinował dalej.
Opublikowano

Przemo witaj !

Układ obiegu chłodzenia jest prosty i w necie jest pełno schematów jak one działają.

Nawet na Youtube są filmiki jak odpowietrzać.

Z twojego opisu by wynikało że jest zapowietrzony.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.