Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, od kilku dni wariowaly mi obroty dmuchawy nawiewu, wczoraj dmuchawa nawet po wylaczeniu zapłonu i zamknieciu auta chodzila na pelnych obrotach, co skonczylo się rozładowaniem aku. Po przeszukaniu forum postawiłem na jeza, zgodnie z instrukcja podjalem probe przelutowania nozek i jakie było moje zdziwienie kiedy po wydrapaniu całego laku na glebokosc ok 1cm nie znalazłem plytki drukowalnej. Nie ma tam zadnego układu scalonego, nic poza pięcioma drutami gr 1mm idącymi od kostki połączeniowej wglab plastkikowej podstawy pretow jeza. Proszę o porade czy i gdzie nadal szukac układu scalonego albo co to wogole za jez. Jeśli ma ktoś jakies sugestie z góry dziekuje, może jakas teoria czy moja diagnoza po zachowaniu dmuchawy jest sluszna. Ja stawiam na jeza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.