Skocz do zawartości

BMW E39 2002 530iA Kombi WBADS61060GV44178


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, witam i o zdanie pytam :D

A dokładniej chodzi mi o to BMW

http://allegro.pl/bmw-e39-m-pakiet-530i-z-niemiec-serwis-03r-237-tys-i6651396423.html

Co sądzicie na temat ceny (wiadomo plus jeszcze opłaty),wyposażenia i może widzicie coś dziwnego na zdjęciach lub może ktoś był to oglądać albo coś innego u tej osoby.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyposażenie zgodne z vin, spr historię serwisową i jeżeli ok to jechać /macać. Wygląda dobrze, długo pewnie nie postoi....

 

Vehicle Identification Number WBADS61060GV44178

Type DS61

Model 530i - EUR

Development Code E39 (2)

Chassis TOUR

Steering LL

Doors 5

Engine M54

Displacement 3.00

Power 170

Drivetrain HECK

Transmission AUT

Color Black Sapphire Metallic - 475

Upholstery Standardleder/schwarz - N6SW

Production Plant DINGOLFING

Production Date 2002-10-29

Standard Equipment

202 Steptronic Steptronic

470 Child Seat Isofix Attachment Kindersitzbefestigung Isofix

520 Foglights Nebelscheinwerfer

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

851 Language Version German Sprachversion Deutsch

Options

167 Eu4 Exhaust Emissions Norm Abgasnorm Eu4

210 Dynamic Stability Control (dsc) Dynamische Stab. Control (dsc)

216 Servotronic Servotronic

227 Sp/suspension W Self-leveling Suspension Sportl.fahrw. Mit Niveauregulierung

249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad

261 Side Airbag For Rear Passengers Seitenairbag Fuer Fondpassagiere

265 Tire Pressure Control (rdc) Reifen Druck Control (rdc)

302 Alarm System Alarmanlage

308 Lt/aly Wheels/cross Spoke 42 Lm Raeder/kreuzspeiche 42

316 Automatic Tailgate Operation Automatische Heckklappenbetaetigung

319 Integrated Universal Remote Control Integrierte Universal-fernbedienung

320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall

337 M Sport Package M Sportpaket

354 Green Stripe Windscreen Gruenkeil-frontscheibe

386 Roof Rail Dachreling

403 Glas Roof, Electric Glasdach, Elektrisch

423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours

428 Warning Triangle Warndreieck

430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle Innen-/aussenspiegel Aut.abblendend

434 Interior Trim Interieurleisten

441 Smokers Package Raucherpaket

459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory Sitzverstellung, Elektr.mit Memory

464 Skibag Skisack

481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer

494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer

500 Headlight Washer Sys/intensive Cleaning Scheinw.waschanl./intensivreinigung

508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)

521 Rain Sensor Regensensor

522 Xenon Light Xenon-licht

534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik

536 Auxiliary Heating Standheizung

601 Tv Function Tv-funktion

609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional

612 Bmw Assist Bmw Assist

620 Voice Input System Spracheingabesystem

630 Car Telephone With Cordless Receiver Autotelefon Mit Schnurlosem Hoerer

672 Cd Changer Bmw For 6 Cds Cd Wechsler 6-fach

677 Hifi System Professional Hifi System Professional

710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad

715 M Aerodynamics Package M Aerodynamikpaket

760 Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line

775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit

785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten

801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung

818 Main Battery Switch Batteriehauptschalter

863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa

879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur

970 Buisness Package Businesspaket

Information

220 Self-leveling Suspension Niveauregulierung

431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend

473 Armrest, Front Armauflage Vorn

555 On-board Computer Bordcomputer

694 Preparation For Cd Changer Cd-wechsler Vorbereitung

http://i.imgur.com/TJRt6Lp.jpg?1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o jej mankamenty to:

 

-Rdza na tylniej klapie we wnece otwierania szyby

-Brak wewnetrznych plastików od klapy wokół szyby

-Niedzialajaca kontrola trakcji (tlumaczona za slabym aku lub uszkodzeniem jakieś pompy...)

-Lekka rdzawka na masce

-Wibracje silnika

-Wylany prawy fotochrom oraz niezamykajace sie prawe lusterko

-Niedzialajace podnoszenie tylniej klapy tlumaczone zbyt malym stanem oleju w ukladzie

-Niedomykajaca sie maska na jednym zatrzasku

-Pekniety lewy halogen

-Parujaca lewa lampa

-Jak na moje ciezko pracujacy uklad wspomagania, ciezko do manewrowania przy malych predkosciach tlumaczone M-pakietem i sztywniejszym zawieszeniem jak dla mnie dziwne

 

To chyba tyle reszta raczej funkcjonowała co powiecie w takim razie jak na moje to juz nie taka igielka jak to opowiadal sprzedawca ... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-Rdza na tylniej klapie we wnece otwierania szyby

To mnie nie dziwi

-Brak wewnetrznych plastików od klapy wokół szyby

To jest bardzo ciekawe bo tylko w jednym egzemplarzu widziałem te plastiki nie odstające i z zaślepkami

-Niedzialajaca kontrola trakcji (tlumaczona za slabym aku lub uszkodzeniem jakieś pompy...)

Na moje pompa albo czujnik, bądź co bądź trochę kosztowna naprawa.

-Wibracje silnika

Trochę niepokojący objaw

-Wylany prawy fotochrom oraz niezamykajace sie prawe lusterko

Też często spotykałem się z tym problemem

-Niedzialajace podnoszenie tylniej klapy tlumaczone zbyt malym stanem oleju w ukladzie

Kiedyś pewien sprzedający tłumaczył mi, że w tych siłownikach jest olej i jak jest zimno to słabo to chodzi i nie podnosi klapy do końca. Faktycznie po przejechaniu się i nagrzaniu auta klapa działała normalnie

-Pekniety lewy halogen

To widać na zdjęciu

-Parujaca lewa lampa

To też widać na zdjęciu, też często spotykana dolegliwość, być może były kiedyś rozklejane albo odpowietrzniki są zapchane

-Jak na moje ciezko pracujacy uklad wspomagania, ciezko do manewrowania przy malych predkosciach tlumaczone M-pakietem i sztywniejszym zawieszeniem jak dla mnie dziwne

Wg VIN-u jest wyposażona w Servotronic czyli kierownica powinna chodzić lekko.

 

 

Dzięki kolego za oględziny i opisanie swoich spostrzeżeń ponieważ w środę chciałem się tam wybrać i zobaczyć te auto.

Jak na moje cena jest zbyt wygórowana jeśli wziąć pod uwagę opisane niedociągnięcia (DSC, wibrujący silnik i Servo).

Poza tym nie wiem jak nowe przepisy akcyzowe czy wchodzą w życie od 1. stycznia bo jeśli tak, to zostało mało czasu na opłacenie akcyzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Pytałeś czy kupujesz od niego czy bezpośrednio od zagranicznego właściciela? Te wady przy tej cenie za takie auto to małe miki, możesz nie zdążyć po nią wrócić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli faktycznie tylko to jej dolega to nie mam pojęcia dlaczego jej nie kupiłeś.

 

Naprawdę ktoś z was wierzy że kupi za te pieniądze e39 w którą nie trzeba będzie włożyć kilku tysięcy?

Ja też nie mam pojęcia :) ,bo auto wygląda ładnie,a opisane mankamenty,oprócz wibracji silnika to,ogólnie pierdoły jak na 14 letnie auto,chyba ,że kolega szuka nówki nieśmiganki ,żeby niedokładać do auta przez parę lat :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi tutaj bardziej o zachwalanie samochodu i teksty typu nic pan nie znajdzie i ze igielka itp. Jednak mija sie z celem takie gadanie suche. Nie szukam nowego ale tez nie podoba mi sie takie podejscie ja wiem ze maja po 14 lat te auta i wiecej ale lepiej powiedziec prawdę niz leciec w uja.

A pozatym sprzedajacy trzyma twardo cene wiec tzn mi oferowal za 22tys plus 2500 jak nie wiecej oplat i jeszcze inne bajery moze do tego dojda.

Jesli chodzi o umowe to mówił ze albo na niemca albo z nim moge spisac.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22tysie +2500...hm lepiej dolozyc jescze 500 i kupic e60 w igle;]

 

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

 

:lol:

 

Nie wiem czy poprzedni komentarz uznac za sarkazm ale nie o to mi chodzi bo do e60 to potrzeba przynajmniej jeszcze z 10 (jak nie lepiej) dołożyć a kupic jakis oklepany egzemplarz w wersji totalne zero to mija sie z celem jak dla mnie.

 

 

Sarkazm sarkazm kolego :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie wygląda całkiem obiecująco. Dołożysz 15 tys na drobne naprawy i będzie nadawała się do jazdy :wink:

"Dobry Boże, co się dzieje z tym światem? Popatrz tu z nieba i przypierd.l granatem."


Alpina B10 V8 4,6

E61 Edition Sport - rodzinne kombi


E39 530i 2002r - moja pierwsza miłość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra podziekuje za takie komentarze. Oczekiwałem raczej normalnych odpowiedzi lub jakis sugesti czy warto czy tez nie, Ale jakos slabo to wyszlo.

Dziekuje panie "Nowak" za normalna odpowiedz.

Szukam juz dosyc długo takiego auta ogladalem juz ich X sztuk i wiem ze sa lepsze lub gorsze ale wydaje mi sie tez ze wykladajac ponad 20k na takie auto moglo by nie miec az tylu niewiadomych przypuszczam ze servotronic nie bedzie tani w naprawie jaki i uklad DSC itd. Rozumiem tez ze kupuje auto używane ktore ma swoje lata lecz za 20k mysle ze mozna juz wymagać troche od takiego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Warto czy nie warto to TY powinieneś widzieć po oględzinach samochodu.

 

Servotronik jest bardzo prosty. Przyczyną będzie zaworek lub uszkodzony moduł GM

 

Co do DSC to zazwyczaj sterownik lub czujnik obrotów koła.

 

Wibracje silnika - trzeba podpiąć komputer. Mogą to być też poduszki silnika. Zależy jak te wibracje wyglądają.

 

Parujące lampy po umyciu no standard, nawet fabrycznie nowa zaparuje.

 

Ile E39 oglądałeś? To co wymieniłeś to nie są poważne usterki.

Zapewniam Cię też że ktoś kto siedzi w temacie znajdzie ich więcej.

 

Nie ma już idealnych E39, dobry egzemplarz to taki w który wkładasz 2-3 tys + wymiana olejów/filtrów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Rozumiem tez ze kupuje auto używane ktore ma swoje lata lecz za 20k mysle ze mozna juz wymagać troche od takiego auta.

Masz racje ze za 20k auto nie powinno byc trupem, ale pamietaj ze patrzysz na naprawde STARE auto. W przypadku e39 zdecydowana wiekszosc to duzo bardziej zmeczone egzemplarze niz ten tutaj. Te troche lepsze i w ciekawszych konfiguracjach kosztuja 20-30k. Natomiast te wyjatkowe (pomijam nawet m5), w takim stanie jak szukasz, to duzo wiecej, nawet powyzej 50k. To sa juz unikaty, ktore wiecej staly niz jezdzily. Warto je kupic, zeby dalej staly i drozaly, ale do jazdy to nie ma sensu. Wiec albo godzimy sie na to co jest na rynku, albo szukamy w (duzo) mlodszych rocznikach. Za rok sytuacja bedzie jeszcze gorsza. Jesli e39 dla Ciebie to po prostu kolejne auto i nie lubisz przymykac oka na mankamenty, to chyba warto przemyslec sprawe jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak widzę niektóre komentarze to ogarnia mnie pusty śmiech. Jeżeli ktoś uważa, że wyłożenie prawie 23k zł + wszystkie opłaty z tymi usterkami to ja mu gratuluje.

Z takim podejściem nic tylko zapraszam pod zachodnią granicę do "typowych Mirków" oni będą z Was zadowoleni niezmiernie.

Kolego ja szukam też już dosyć długo e39 i powiem Ci, że jeśli nie masz jakieś presji czasowej to na spokojnie poczekaj. W końcu się trafi egzemplarz który spełni Twoje oczekiwania.

Swoją pierwszą e39 z silnikiem M57 kupiłem 7 lat temu i poza niedziałającym PDC (jak się później okazało przetarty kabel) i Webasto wszystko było w porządku. Dodam jeszcze, że cena była bardzo okazyjna.

Osobiście widziałem egzemplarze ( z tym, że M57) które miały parę defektów i to nawet mniej poważne i cena była o wiele niższa, więc po przeliczeniu kosztów ewentualnych napraw ostateczna cena była niższa niż 20k zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak cisnienia nie mam na auto czy ono bedzie teraz czy za miesiac czy za 5 miesiecy mam czym sie poruszać więc szukam caly czas auta a ze jest to Bmw e39 to chyba nic nadzwyczajnego dla niektórych normalne auto a dla innych nie, szukam auta ktorym bedzie mi sie dobrze wygodnie jeździło i odpowiada mi wlasnie ten model z silnikami benzynowymi. Bylo kilka BMW ktore miały o niebo lepsza cenę i byly bez takich wad lecz niestety nie bylo na to kasy teraz jest ale nie ma bmw. Tak jak mówicie jest to STARE auto wiec kwota jaka trzeba za nie zapłacić jest dość wysoka i oczekuje od tego żeby byl to egzemplarz zadbany bez jakiegos picowania wpierania głupot ze tak one mają lub. To wina m-pakietu itd. Jesli dla kogos wywalenie 20/25/30k to jest nic to jego sprawa jak jest taka chęć to czemu nie. Ja tak niestety nie mam i dlatego od auta za ta cene oczekuje chociaż szczerości.

P.S auto i tak chyba juz sie sprzedało wiec po temacie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Tak jak mówicie jest to STARE auto wiec kwota jaka trzeba za nie zapłacić jest dość wysoka i oczekuje od tego żeby byl to egzemplarz zadbany bez jakiegos picowania wpierania głupot ze tak one mają lub. To wina m-pakietu itd. ...

Zdecydowanie m-pakiet podnosi cene auta i zaweza wybor. Pytanie czy go potrzebujesz? Ja osobiscie wrecz go unikam, bo dla mnie, szczegolnie zderzaki psuja ladna linie auta. Rynek natomiast twierdzi inaczej. W przypadku e39, szczegolnie polifty, nalezy na pewno liczyc sie z rdza. Napisales o tylnej klapie, to absolutny standard. Wystepuje tez w kilku innych miejsach. Bardzo czesto tez od spodu, na zgrzewach blach (od wewnetrznej strony) i wokol tylnego mocowania wydechu, oslon termicznych. Sa to ewidentne bledy technologiczne i nie wynikaja z jakis strasznych warunkow uzytkowania. Czasem sa juz poprawione. Jesli wneka kola i progi (przy tylnych kolach) sa jeszcze w miare to jest dobrze. No i doly przednich drzwi. Na zgrzewach blach, pod masa uszczelniajaca rozwija sie korozja, ktora w pierwszej fazie skutkuje peknieciami wzdluz masy, a pozniej idzie dalej. Standard, czasem poprawiony. Jesli szukasz m54 to nie badz pozniej zaskoczony sporym zuzyciem oleju. 1-2l/10000km to dobry wynik. Duzo egzemplarzy spala w okolicach 1l/1000km. Cytujac klasyka - "Sorry, taki mamy klimat".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli szukasz m54 to nie badz pozniej zaskoczony sporym zuzyciem oleju. 1-2l/10000km to dobry wynik. Duzo egzemplarzy spala w okolicach 1l/1000km. Cytujac klasyka - "Sorry, taki mamy klimat".

 

Nie no sprawny silnik nigdy nie powinien spalać 1L/1000km, jeżeli tak jest to znaczy tylko że silnik nadaje się do remontu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli szukasz m54 to nie badz pozniej zaskoczony sporym zuzyciem oleju. 1-2l/10000km to dobry wynik. Duzo egzemplarzy spala w okolicach 1l/1000km. Cytujac klasyka - "Sorry, taki mamy klimat".

 

Nie no sprawny silnik nigdy nie powinien spalać 1L/1000km, jeżeli tak jest to znaczy tylko że silnik nadaje się do remontu...

Zgadzam sie. Ja tylko napisalem o realiach rynku e39. Niestety takich egzemplarzy tez nie brakuje. Co gorsza to czasem ciezko to wykryc bo auto wcale nie musi duzo gorzej chodzic czy mocno dymic.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mówicie jest to STARE auto

 

Muszę stanowczo zaprotestować, nie ma starych BMW - są tylko zaniedbane. E39 to wspaniałe auto i wg mnie zasługuje na to aby o nie należycie dbać. Jeden będzie jeździł ze zgnitymi progami i określi stan na dobry, dla kogoś innego będzie to niedopuszczalne.

"Dobry Boże, co się dzieje z tym światem? Popatrz tu z nieba i przypierd.l granatem."


Alpina B10 V8 4,6

E61 Edition Sport - rodzinne kombi


E39 530i 2002r - moja pierwsza miłość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio również rozglądałem się za jakimś e39 ale patrząc na kretyńskie ceny tych aut chcę odpuścić temat. E39 to jednak auto zaprojektowane w połowie lat 90 i to widać coraz bardziej. Byłem ostatnio u znajomego który posiada mercedesa clk i audi a6, jedno i drugie kosztowało w okolicach 30tys. Po przejażdżce tymi autami doszedłem do wniosku, że e39 nie jest warte tych pieniędzy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.