Skocz do zawartości

F10 z EDC bez MPakietu czy to poprawna praca amortyzatorów?


Stayer

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.W F10 530d XDrive z EDC bez M pakietu zaważyłem dość dziwną charakterystykę tłumienia amortyzatorów- mianowicie kiedy wcisnę nagle hamulec kiedy samochód toczy sie z prędkością kilku kmh celem spowodowania ugięcia przedniego zawieszenia samochód zachowuje sie tak jakby miał zużyte amortyzatory tzn po pierwszym ugięciu które swoją drogą jest relatywnie głębokie następuje znaczne bujnięcie wtórne .Porównywałem z innymi bmkami króre mamw rodzinie (ale one są bez EDC) i nie ma porównania - w nich niemal w ogóle nie ma żadnego wtórnego bujniecia budy nie mówiąc juz o tym że to ugięcie pierwotnie ma o wiele mniejszy skok.Dopiero w trybie Sport+ przedni zawias zachowuje sie w miarę tak jakbym tego oczekiwał.I teraz mam 2 opcje .Jedna to taka że kiedy samochód toczy sie z predkościa kilku kmh sterownik EDC popuszcza siłe tłumienia na maxa a zacieśnia dopiero wtedy kiedy pojazd porusza sie szybciej a druga to taka że mam usterkę EDC.Powiedzcie proszę czy wasze F10 również mają ten bujający charakter pracy zawieszenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja zona zrobila mi kiedys awanture, ze nie umiem tak wlasnie bujac, bo ona tak uspokajala dzieci w fotelikach. :shock:

Czyli masz wszystko w normie. :twisted:

Jadę wolniej ale na 20-tkach.

Fan Mercedes z dwoma BMW ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.