Skocz do zawartości

napiecie akumulatora i swiecace kontrolki 4x4 reczny i abs


19BLIZNIAK21BMW

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.zaczely sie zapalac kontrolki od 4x4 abs reczny i kontrola trakcji.niedawno wymienialem lozysko w lewym tylnim kole i po tygodniu sie zapalily kontrolki i pala sie caly czas.jaka moze byc przyczyna bo auto jezdzi bez problemow.do tego napiecie na akumulatorze na zgaszonym 12 a odpalonym 14.7 to dobrze czy raczej za duzo ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak zaczynam podroz to na poczatku mam ladowanie do 14.9 a potem spada do 14.5 po jakichs 30 min jazdy. Ale uzywam go 2 razy na tydzien wiec akumulator ma czas zeby sie troche rozladowac.

Wyczytalem ze poczatkowe ladowanie 14.7 czy nawet 14.9 to nie jest problem, wazne jest zeby ladowanie spadalo wraz z naladowywaniem sie akumulatora.

to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile pamietam 14,4 powinno byc.

 

To jest ladowanie idealne w idealnych warunkach, ale jest to wypadkowa temperatury akumulatora i stanu jego naladowania i pewno 100 innych rzeczy.

Mam inny alternator ktory laduje gdzies z 0.5v mniej i nie wiem ktory jest dobry, wiec jak jest jakis spec tutaj i powie ze te poczatkowe 14.9v jest niebezpieczne to wymienie na ten drugi.

to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
U mnie regeneracja alternatora i wymiana aku nic nie dała... Ciągle wyświetla błędy. Nie mam pojęcia co już może być. Napięcie przy starcie od 12,8 wzrasta do 14,3 czasem 14,5. W czasie jazdy przy hamowaniu (w momencie zrzucania biegu) spada na chwilę do 13,5 a następie wzrasta znów do 14,5. W czasie jazdy skacze napięcie i wywala błąd. Może klema IBS?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W połowie ub roku u mojego kolegi w 3l benzynie z 2005r problem też się pojawiał do tego stopnia, że kontrolki niemal cały czas się paliły na desce i przyczynami były czujnik abs (jak pamiętam- chyba z przodu) i uszkodzony kabel masowy. Wymienił obydwie rzeczy i po problemach. Wymieniał je razem, więc nie wiem, czy na pewno obie były przyczynami zapalania się kontrolek.

-------------------

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.