Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.zaczely sie zapalac kontrolki od 4x4 abs reczny i kontrola trakcji.niedawno wymienialem lozysko w lewym tylnim kole i po tygodniu sie zapalily kontrolki i pala sie caly czas.jaka moze byc przyczyna bo auto jezdzi bez problemow.do tego napiecie na akumulatorze na zgaszonym 12 a odpalonym 14.7 to dobrze czy raczej za duzo ?
Opublikowano
Ją z tymi kontrolami mam podobnie po podpięciu pod komputer wyskoczyło z 10bledow od alternatora poprostu u mnie szaleje tak że raz jest za małe raz za duże napiecie
Opublikowano

Ja jak zaczynam podroz to na poczatku mam ladowanie do 14.9 a potem spada do 14.5 po jakichs 30 min jazdy. Ale uzywam go 2 razy na tydzien wiec akumulator ma czas zeby sie troche rozladowac.

Wyczytalem ze poczatkowe ladowanie 14.7 czy nawet 14.9 to nie jest problem, wazne jest zeby ladowanie spadalo wraz z naladowywaniem sie akumulatora.

to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
Opublikowano
No wiec te 14.9V przy slabszym naladowaniu i 14.5V przy normalnym naladowaniu akumulatora to wartosci ok czy nie?
to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
Opublikowano
O ile pamietam 14,4 powinno byc.

 

To jest ladowanie idealne w idealnych warunkach, ale jest to wypadkowa temperatury akumulatora i stanu jego naladowania i pewno 100 innych rzeczy.

Mam inny alternator ktory laduje gdzies z 0.5v mniej i nie wiem ktory jest dobry, wiec jak jest jakis spec tutaj i powie ze te poczatkowe 14.9v jest niebezpieczne to wymienie na ten drugi.

to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
Opublikowano
Dzisiaj pojezdzilem troche wiecej i napiecie w ciagu 3h jazdy systematycznie spadalo z 14.9V do 14.3V wiec chyba raczej wszystko jest w porzonsiu.
to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
U mnie regeneracja alternatora i wymiana aku nic nie dała... Ciągle wyświetla błędy. Nie mam pojęcia co już może być. Napięcie przy starcie od 12,8 wzrasta do 14,3 czasem 14,5. W czasie jazdy przy hamowaniu (w momencie zrzucania biegu) spada na chwilę do 13,5 a następie wzrasta znów do 14,5. W czasie jazdy skacze napięcie i wywala błąd. Może klema IBS?
Opublikowano
W połowie ub roku u mojego kolegi w 3l benzynie z 2005r problem też się pojawiał do tego stopnia, że kontrolki niemal cały czas się paliły na desce i przyczynami były czujnik abs (jak pamiętam- chyba z przodu) i uszkodzony kabel masowy. Wymienił obydwie rzeczy i po problemach. Wymieniał je razem, więc nie wiem, czy na pewno obie były przyczynami zapalania się kontrolek.

-------------------

Artur

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.