Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

2 dni temu byłem w serwisie BMW w ramach pakietu Service Inclusive i przy okazji zgłosiłem im – wątpiąc czy coś zaradzą, że tylna półka mi trzeszczy na dziurach (głównie na kostce)

i ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że BMW ma na tę przypadłość wydany biuletyn serwisowy... Zrobili jakąś magię i już nie trzeszczy :D

Także da się – a w aucie znowu cicho :)

 

BTW w 15 miesięcy zrobiłem 40 tys. i... so far so good, zero problemów z autem :D

Opublikowano

NIe wiem, nie pytałem – pewnie nie, mnie ucieszył rezultat.

W poście chodziło mi o to tylko, że jeśli ktoś ma ten problem, to śmiało można jechać do ASO i wymagać – bo BMW wydało biuletyn na ten temat i problem mają przećwiczony.

Opublikowano

wczoraj zgłosilem ten problem w ASO Sikora Mikołów - Panowie nie wiedzieli nic o biuletynie...ale oczywiście sprawdzą temat i mają załatwić problem...

chociaż problem trzaskającej półki odkryłem jakieś dwa miesiące temu i go samodzielnie rozwiązałem, oklejając materiałową tasną te wypustki z pólki które wchodzą do klapy (one sa fabrycznie za cienkie i lużno latają w gniaźdzach) to chciałbym, żeby to ostatecznie rozwiązało go BMW zgodnie ze swoimi procedurami...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.