Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, Panowie chodzi o wymianę kolumny kierownicy w M62 4.4, kolumna manualna. Wymiana konkretnie tej części:

http://images84.fotosik.pl/208/38b86e180abd4964med.png

 

Czy ktoś to wymieniał? Jak się za to zabrać, co trzeba zdemontować, czy wyciągać całą kolumnę z kierownicą, czy ewentualnie można jakoś tą dolną część?

Może jest ktoś ze Śląska kto pomógł by w wymianie.

Opublikowano

Robiłem to..

ta dolna część nie jest wymienna.. oczywiście można sztukować u Heńka w stodole ale nie rozwiąże to problemu.

Musisz wymienić całą tą część, kosztuje coś w okolicy 1000 - 1500 PLN.

Opublikowano

znalazłem na allegro aukcję z tą dolną częścią:

http://allegro.pl/bmw-7-e38-krzyzak-kolumny-4-0i-igla-i6507188357.html#thumb/2

http://allegro.pl/bmw-e39-v8-e38-m62-lacznik-kolumny-kierowniczej-i5230355806.html?reco_id=e68c146e-ba3d-11e6-ace1-024f8da1b31f&ars_rule_id=201

 

to mi wygląda jakby jedno wchodziło do drugiego, no ale to używka to w dwóch częściach może i można kupić, natomiast nowe tylko w komplecie.

Kolego "coolasice" jak objawiało Ci się uszkodzenie tego elementu?

Opublikowano
znalazłem na allegro aukcję z tą dolną częścią:

http://allegro.pl/bmw-7-e38-krzyzak-kolumny-4-0i-igla-i6507188357.html#thumb/2

http://allegro.pl/bmw-e39-v8-e38-m62-lacznik-kolumny-kierowniczej-i5230355806.html?reco_id=e68c146e-ba3d-11e6-ace1-024f8da1b31f&ars_rule_id=201

 

to mi wygląda jakby jedno wchodziło do drugiego, no ale to używka to w dwóch częściach może i można kupić, natomiast nowe tylko w komplecie.

Kolego "coolasice" jak objawiało Ci się uszkodzenie tego elementu?

 

___________________________________________________________________________

Specyficznym suchym stukaniem tylko na nawierzchni o intensywnej nierówności (kostka, kocie łby, płyty),

wymieniłem wszystko w zawieszeniu (wahacze, drążki) i nie przestało stukać... dopiero wtedy zostało TO.

Po wymianie jest wszystko si.

Opublikowano

U mnie jest ten sam objaw, nie ma co, trzeba wymieniać.

Robiłeś to sam, czy w warsztacie? Dużo roboty z tym jest?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

No niestety wymiana ww drążka z krzyżakiem nic nie dała, zresztą po demontażu wyszło, że krzyżak jest ok. Nie potrzebna robota i kasa. Ten element kolumny kierownicy był w porządku.

Chyba przekładnia jest felerna, ale coś mi się wierzyć nie chce, ale luzów nigdzie nie ma. Mam sparciałe gumy na końcówce wachacza tego krzywego z jednej i z drugiej strony, ale luzów nie wykazało na przeglądzie. Karwasz twarz barabasz☺

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.