Skocz do zawartości

(E39)Potrzebuje soft z licznika


LEON119

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Potrzebuję soft licznika z duzym BC do 530d. Moj nie wyswietla komunikatow. Po zakodowaniu PASOFTEM dalej nic nie ma. Wiec.postanowilem sprobowac podmienic mu soft z innego. Prosze.o.pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Lepiej kup drugi licznik, bardziej się opłaca to nie e60 gdzie jest pamieć flash

zapisanie drugiego softu epprom nic raczej nie da,

masz PA-soft to może uda ci sie zmienić przebieg i vin (ale nawet z inny vin i przebiegiem można dopisać do samochodu

niestety nie w każdym liczniku można zmienić vin i przebieg bez lutowania, ale w większości do E39 się da .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie.

Potrzebuję soft licznika z duzym BC do 530d. Moj nie wyswietla komunikatow. Po zakodowaniu PASOFTEM dalej nic nie ma. Wiec.postanowilem sprobowac podmienic mu soft z innego. Prosze.o.pomoc

Witam!Wymieniałeś na inny? Spróbuj użyć funkcji LCM <>IKE(w Pa Soft) lub zakoduj go do serii w NCS..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej kup drugi licznik, bardziej się opłaca to nie e60 gdzie jest pamieć flash

zapisanie drugiego softu epprom nic raczej nie da,

masz PA-soft to może uda ci sie zmienić przebieg i vin (ale nawet z inny vin i przebiegiem można dopisać do samochodu

niestety nie w każdym liczniku można zmienić vin i przebieg bez lutowania, ale w większości do E39 się da .

 

w e39 po lifcie nie da się bez lutowania zmienić przebiegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę z E53 dać 4.8

 

4.8???? Diesel z dużym OBC???

4,8 to benzin )))))))) nie ma różnicy jaki tam monitor

 

 

To poproszę zobaczymy czy coś pomoże. Rozkładam ręce nie pokazuje mi nawet otwartych drzwi nie mówiąc o spalonej żarówce itp. jak wielki jest soft?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie spotkałeś się może z takim przypadkiem? gdy nie wyświetla komunikatów?

Miałem dokładnie tak samo po wymianie.Pa soft nic tam poza usunięciem kropki czyli zmianą VIN i przebiegu nic nie zrobił .Dopiero po sprowadzeniu do serii w NCS komunikaty ożyły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam zupelnie pojecia odnosnie Ncs . Kiedys probowalem to skonczylo sie ostra nerwowka. Co dokladnie trzeba nim zrobic?jestes w stanie zrobic mi jakas konkretna instrukcje?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest na forum pełno opisów jak to zrobić np:

viewtopic.php?f=48&t=260787&p=2293270#p2293270

kolega Din76 opisał w przedostatnim poście jak zakodować do serii.W twoim przypadku Trzeba by ten zabieg zrobić dla zegarów i dla LCM. Jak nie dasz rady to mogę jutro zdalnie pomóc ale dopiero po południu.

W większości ludzie kodują do serii poprzez kodowanie pustym plikiem MAN ,ale tak jak kolega Din76 wspomniał (wtedy może się coś wysypać.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Bez przesady NCS jest prosty i nic źle nie zrobi jak masz ZCS (kody GM SA VN) poprawne (w nowszej wersji to FA)

Jak dla mnie NCS to podstawa , w zasadzie to myślałem ze znasz ncs i używałeś i ncs nie dał rady ,

tylko trzeba sprawdzić ZCS czy oryginalne czy pa-softem pomieszałeś

ZCS masz w dwóch modułach komunikacyjnych

dla E39 to KMB/IKE (w starszych jest IKE nowsze KMB ) i EWS ponieważ EWS jest rzadziej wymieniane to jest ogólnie gwarancja że nie był wymieniony i może mieć prawidłowe ZCS,

tylko jak ktoś używa pa soft to jak wymieniłeś licznik na nowy to masz ZCS w KMB od innego modelu BMW e39

i jak przesłałeś ZCS PA-soft z IKE do EWS to niestety masz złe ZCS i jak zakodujesz NCS do serii to zmiany będą dla e39 od którego masz IKE/KMB

w PA-soft powinieneś przesłać ZCS z EWS do IKE (w pa-soft jest tylko nazwa IKE)

Ale jeśli w EWS masz ori ZCS i zmieniłeś vin w zegarach na tak isam jak w EWS to możesz kodować NCS

NCS przypisuje wartości z ZCS z modułu komunikacyjnego przez który wszedłeś NCS

NCS4.0.1

wcześniej usuń wszystkie pliki z folderu NCSEXPER/WORK\

profil expertmodus

F1 > F3 > E39> EWS > OK > F6 > F4 wybierz ecu > KMB (lub IKE) > potwierdź okienko SGET DATA) > OK> i F3 wykonaj

i jak index coding się zgadza to kodowanie do serii zakończy się powodzeniem

ja błędy index coding to trzeba w inpa sprawdzić w index coding i taki numer wpisać w okienko SGET DATA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

LCM nie ma znaczenia liczy się tylko ZCS w dwóch modułach komunikacyjnych, to z tych długich kodów będzie kodowanie do serii NCs

masz je w Pa-soft przy identyfikacji możesz porównać czy sa takie same dla IKE i EWS

Spokojnie kodowanie NCS to nie programowanie, w e39 to tylko airbag nie polecam kodować MRS2

Nawet jak ZCS nie poprawne to można je poprawić rozkodowując vin (ale to robota dla znawcy ja odtworzyć ZCS)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ogarniam ogolnie tego. W czasie gdy walcze z jedna bmw zrobilbym chyba z 50 aut grupy vw. Nie kumam tego i ogolnie potrzebuje by ktos po palcu mnie poprowadzil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.