Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szukam dwa dni na tym forum ale niestety nie doszukałem sie rozwiązania mojego problemu, prosze o pomoc.

Otóż autko zagazowałem 2 lata temu i do tej pory wszystko było ok. Motor zbliża sie 300.000 a na gazie przejaechał ostanie 60.000

Ostanio na wysokich obrotach powyżej 4000 pojawiły sie strzały wiec jak należy zabrałem sie do wymiany (czas juz był najwyższy). Wymieniłem elementy zapłonu tj. nowe są świece, kable WN, kopułka, oraz palec. Na drugi dzień nowy reduktor (parownik) elegancko ustawiony. NO i rece mi opadły bo kaski troche poszło (ale co tam nalezoło sie bemci) a dalej pojawia sie strzal jak wejde na wysokie obroty. Ponadto na benzynie po wejsciu na wysokie obroty zaczynają sie problemy wydaje sie ze silnik przerywa a po zejsciu z obrotów przez chwile pracuje nie równo. Acha tankuje tylko na shellu benzyne i gaz tak dla spokojnosci.

Prosze podpowiedzcie bo ja mam zamiar dalszej drogi a nie chce sie wlec przez dwa dni :(

Opublikowano

Cześć

Skoro masz problemy na gazie i benzynie to proponuję abyś się zabrał za część wspólną czyli: układ dolotowy powietrza......

a konkretnie szczelność

pozdrawiam

Opublikowano
no wczoraj spedziłem na diagnostyce 2 godziny. I zeby było smieszniej komp niczego specjalnego nie wykrył. według niego wszystko jest ok. Mechanik twierdzi ze przepływomierz ale po jego przeczyszczeniu objawy nie zniknęły. Tak myslałem bo przecież objawy sa na gazie i benzynie a wydaje mi sie ze przepływomierz przy gazie to ma niewiele do roboty. Na moja sugestię ze to moze byc wina katalizatora (według mnie napewno jest do wymiany i prawdopodbnie sie zatyka) mechanik stwierdził ze to nie mozliwe. NO zobaczymy bede go wymieniał najwyżej pojde w koszty. Ale jak bede miał racje to uznam za tepakow naszych warsztatowych specjalistów którzy uważają ze zjadli wszystkie rozumy i znaja sie na bmw jak nikt inny. Może ktoś zna mechanika na śląsku do ktorego mozna miec zaufanie
Opublikowano
a zaworki nie stukają jak zchodzi z obrotów ?? masz tam hydroregulatory, może się pozacinały, jaki olej lejesz ??
Opublikowano
Objawy jakie opisujesz to wspólna bolączka m40,opisywana na tym forum nie raz.Uszkodzone hydroregulatory lub nawet wytarty już wałek,ja mam to samo ale mam tylko benzynę,strzały są dlatego ,że czasy otwarcia zaworów są niepoprawne.poszukaj na forum,było nie raz a koszt naprawy -około 1500zł
Było e23 2,8 automat,potem e23 2,8 manual teraz e36(z silniczkiem jak od kosiarki ale spoko bedzie kiedyś większy) BMW na zawsze,--hehe kosiarka do żyda a teraz 2 literki w trumniaku-m52b20
Opublikowano

Dzieki wszyskim

A jak z układem dolotowym powietrza

Sprawdzony wszystko ok

A może czujnik połozenia wału

Sprawdzony

a zaworki nie stukają jak zchodzi z obrotów ?? masz tam hydroregulatory, może się pozacinały, jaki olej lejesz ??

nie stukają - jeżdżę na syntetyku 5W40

Ale tak jak pisze Tomcio_e36 cos w tym moze byc wprawdzie rozrząd wymieniałem przy 240.000 (teraz juz mam prawie 300.000) ale co do "hydauliki" silnika to nie ukrywam ze jest to mozliwe bo juz powoli zaczynac byc ją słychać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.