Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam od jakiegoś czasu zauważyłem że przy pokonywaniu dziurawych dróg podejrzanie stuka mi zawieszenie przednie , czasem przy najechaniu na próg asfaltowy >RÓŻNICA POZIOMU ASFALTU< czy zwykła wystająca studzienka kanalizacji , trzaski były tak mocne że miałem wrażenie iż moje e92 pęka w pół ... Trochę juz czytałem na ten temat , w między czasie też robiłem przegląd i wychodzi na to że zawieszenie jest w bardzo dobrym stanie , więc pytanie co to za hałasy i skąd one się biorą . Myślę że mogą to być zużyte poduchy amortyzatorów lub też łożyska amortyzatorów . I co dalej ?? A no trzaski sprawiają że komfort jazy można porównać do golfa 3 bez zawieszenia .. każde uderzenie czy najechanie na jakaś wyrwę przenosi się na karoserię mojej e92 co skutkuje trzeszczeniem wnętrza drzwi czy deski >DASZKA< , Dodam że gdy przychodzi mróz strasznie się to nasila . :/ A więc pytanie do was drodzy forumowicze czy moja teoria jest prawidłowa ?? co wymienić Ew. jak zabespieczyć wnetrze żeby nie hałasowało podczas jazdy . Z góry dziękuję i liczę na pomoc ;)))) SAMOCHÓD - BMW 3 E92 2011r
Opublikowano
No właśnie sprawdzone i są suchutkie ogólnie pod spodem wszystko wygląda poprawnie N52 także suchutki , próbowałem wcześniej googlowac temat stukania przedniego zawieszenia w e90/e92 i mniej więcej stąd mój wniosek że poduchy, gdzieś jeszcze przeczytałem że może to być łożysko amora jak to wygląda niemam pojęcia :o też nie wiadomo kto to pisze.
Opublikowano
Hahah no i wszystko w temacie widzisz nie znam się aż tak na tym ;) Ale jak myślisz to może być to? Dodam że stuki występują nie tylko przy 100km/h ale również przy małych prędkościach.
Opublikowano
Kilka lat temu jednym z moich pierwszych samochodów była impreza 99r wrx i przypominam sobie ze miałem właśnie podobny problem z tylnym zawieszeniem, strasznie tył pływał na zakrętach i właśnie to stukanie...
Opublikowano
No i w tym momencie zasiales we mnie ziarno zwątpienia , hmm no nie mam pojęcia co to może być miałem nadzieję że trochę więcej osób być może wypowie się na ten temat, mimo wszystko to tylko 300,400 zł w moim przypadku z wymianą więc wymienię te poduchy :)
Opublikowano
Jedz na jakaś stacje diagnostyczna czy tez warsztat gdzie maja trzepaki do sprawdzania zawieszenia i amortyzatorow . Dobry mechanik zaraz wyłapie sprawę

 

Trzepaki nic nie powiedza o stanie amorow. Moje na trzepakach byly calkiem w normie a po wyciagnieciu pare tyg pozniej byly do wyrzucenia ;)

E92 335d Stage H
Opublikowano
a jesteś pewny że to zawieszenie? W E9x problemem jest niestety deska rozdzielcza, która wydaje dziwne dźwięki szczególnie w okolicy podszybia (strona pasażera).
Opublikowano
A co to może być jak nie zawieszenie?? Gdy jadę powoli słyszę każda łatkę w asfalcie na którą najezdzam... I dzieje się tak jak mówisz dziwne dźwięki w desce typu pykanie, czy nawet w słupku od podsufutki i nawet słychać jak drzwi pracują bo wiadomo że w e92 są drzwi bez ramek. Niemam pojęcia jadę w nowym tygodniu na te poduchy amorow i dam znać czy jest różnica oczywiście poduchy będą oryginalne a nie w zamienniku
Opublikowano

Aktualnie Oryginalne BMW 17" 225/45 I w e92 niema mowy o komforcie ...

A na lato mam oryginalne performance 19" , Przód 235/35 Tył 255/35 Taczka totalna ...

 

Wracając do tego tłuczenia w zawieszeniu w środę jadę do stando niech się grzebią sprawdzą te poduchy oraz całe zawieszenie .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.