Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Moje BMW po zmianie głowicy i turbo ma jakiś problem, mianowicie, ciagnie dobrze do monetu az dojdzie do 3k obrotow po 3k zaczyna zalewac silnik. Na jalowym gdy wbijam 3/5k zaczyna telepać silnikiem i kopci raz na czarno raz na bialo, podczas jazdy przy 140km i obrotach 3k+ zaczyna przerywać.

 

Co moze byc powodem takich zachowan silnika powyzej 3k obrotow ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.