Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zastanawiam się pomiędzy turbo hybrydowym a konwersja na 35d w swoim 30d. Z góry powiem ze każdy koszt pobieżnej 10tys jest opłacalny i sprzedaż auta i kupno drugiego nie wchodzi w grę z racji takiej ze auto kupiłem rok temu.

 

Wszystko mniej więcej mam ogarnięte, napęd intercooler wydech itp.

 

 

Pytanie moje jest w sumie jedno. Czy ktoś z was wie jak jest zrobione sterowanie turbin w 35d? Chyba jedna jest sterowana podciśnieniem a druga elektronicznie. Zastanawiam się jak właśnie rozwiązać temat sterowania turbin 35d w silniku 30d.

Opublikowano

Bezpieczniej i taniej zawirusowac 30d.

Roznica między 30d a 35d na papierze jest duża. W praktyce nie tak wielka, oba są silne. Jak masz działać na czuja, może lepiej odpuścić?

Opublikowano

35d i 30d to praktycznie te same silniki, Rożnią się wtryskiem i turbinami. TC przerobiło już jedno starsze 3.0d na 35d. Skoro tam było to możliwe to podejrzewam, że tutaj też to jest.

 

Początkowo był plan przerobienia 30d ale najbardziej zależy mi na momencie od dołu. Hybryda w tym wypadku odpada bo jest znaczna turbodziura. Sam chip to troche mało w połączeniu z wagnerem i wydechem.

Opublikowano
Czyli sprawa raczej jest do ogarnięcia, komputer podejrzewam ze na 99% trzeba będzie zmienic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.