Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie rozumiem czego oczekujesz , raczej nikt jasnowidzem tu nie jest, zrzucić pasek i sprawdzić które koła osprzętu są zużyte .
Opublikowano
Nie rozumiem czego oczekujesz , raczej nikt jasnowidzem tu nie jest, zrzucić pasek i sprawdzić które koła osprzętu są zużyte .

 

Dziekuje ci za odpowiedz.

Po prostu myslalem ze jest jakas konkretna przyczyna w tym modelu (znane ktore to kolo nalezy wymienic).

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Problem rozwiazany.

Lozyska alternatora wymienione

NSK POLAND

6202DW8 250 209

 

NSK

POLAND

B17-102DG36 307

http://i66.tinypic.com/30tqb6x.jpg

http://i68.tinypic.com/20u7rbn.jpg

 

Polska czesc w niemieckim samochodzie i oto efekt.

 

Alternator Valeo made in France

141 000 przebiegu , halas pojawil sie juz okolo 80 000 ale nie byl tak dokuczliwy. ( ubiegam posmiewne komentarze co do km, jestem 2 wlascicielem , kupilem od emerytowanego klienta w Niemczech w 2012 roku z przebiegiem 57 0000. Przebieg prawdziwy.)

 

Mam nadzieje ze komus pomoge podajac nr lozysk

 

pozdrawiam

  • 3 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.