Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Czy wymieniał już kotś sterownik ECU w e46?

 

jak wygląda sprawa immo? Czy po wymianie sterownika muszę robić jaką adaptacje?? Jak tak czy impa mi wystarczy? Ewentualny opis porady mile widziane ;)

Opublikowano
Wyciągasz swój aktualny sterownik na którym odpalasz auto, kupujesz używkę i dajesz jedno i drugie do osoby, która potrafi zrobić klon ECU. Wtedy i immo i ewentualny chip zostanie skopiowany do nowego ECU. W przypadku braku sprawnego ECU, trzeba ten nowy-używany "wyczyścić" z immo i zrobić programowanie np DIS-em.
Opublikowano
broblem taki ze obecny ECU zaliczył na 99% zgon tzn brak komunikacji przez inpe wskaznik temp na zegarach wychyla sie na czerwone pole... inne moduły łączą sie normalnie i wywalają bląd typu brak kompunikacji ECU potrafisz coś takiego zrobić ?? Ile byś chciał za zrobienie klona ??
Opublikowano
Standard w tych sterownikach, trzeba kupić sterownik o innych numerach, taki co zastąpił ten wadliwy, nie ma sensu kupować takiego samego, bo będzie za rok to samo(przerabiałem na innym aucie). Zrób zdjęcie ECU(etykiety), zobaczymy jakim innym nr można go zastąpić, zobaczymy ile taki na allegro kosztuje. Na 99% da się z Twojego sterownika odzyskać wszystkie dane, więc udałoby się zrobić klona.
Opublikowano
TUTAJ Masz najnowszy sterownik jaki wyszedł - odpowiednik Twojego ECU. Poniżej masz listę sterowników które zastąpił ten najnowszy. Staraj się zamówić nowszy niż masz.
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Witam. Pozwolę sobie odgrzac temat. Moje e46 320d potrzebuje nowego ecu. Te które ma jest z takimi numerami dde 7 794 624. 0 281 011 122. Czy to jest najnowsze? czy do tego modelu są nowsze jak tak to jakie? Pozdrawiam
Opublikowano
Szukając dde trzeba zwracać uwagę na to czy jest od cabrio,sedana czy kombi? Czy to bez różnicy?

Szukaj tylko po numerze albo po numerze, który zastąpił Twój DDE. Trzeba sobie zdawać sprawę, że sam sobie go nie sklonujesz. Nie zrobisz tego np. inpą. Na allegro widzialem ofery ze sterownikami i klonowanie od razu.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Sprawdźcie dobrze czy to Ecu jest padnięty... w moim przypadku wina była po stronie przekaźnika doprowadzającego zasilanie po zapłonie do Ecu... ( niebieski przekaźnik zamontowany zaraz obok Ecu)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Przekaźnik też na wszelki wypadek wymieniłem na nowy z ASO. Mam nadzieję, że to rozwiąże mój problem bo on objawiał się tylko jak było zimno ;)
  • 3 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.