Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam zmieniłem tarcze na nowe ATE z powodu wibracji przy hamowaniu (klocki stare założyłem) , po paru dniach znowu to samo , kupiłem tarcze textar z klockami nowe ( klocki bez blaszek) od razu po założeniu i podróży na autostradzie strasznie trzepalo kierownica od 130km/h do 100km/h przy hamowaniu najbardziej przy lekkim wciśnięciu pedału gazu , przetoczylem prawie nowe tarcze ate i założyłem klocki textar które prawie były nowe przez kilka km raczej wszytko ok a teraz dalej trzepie przy hamowaniu. Gdybym miał krzywa piastę to chyba momentalnie po założeniu i zachamowaniu by trzepalo , BMW e65 lift z zawieszeniem edc. Jak jadę na prostej to tez czuje bardzo minimalne wibracje przy 90km/h. Nie wiem czy znowu inwestować w tarcze i klocki innej marki ? Na klockach textar bez blaszek przy maksymalnym skręcie i cofaniu piszczały (dźwięk podobny do blachy ocierajacej o tarcze)
Opublikowano
Ile to 2k kilometrów ? Jak nie trzepalo na początku to dlaczego teraz zaczęły ? Czy jest sens kupowania innych zamienników ?
Opublikowano

Przy krzywych piastach są te same objawy. Piasty krzywią się przy zbyt mocnym dokręcaniu kół kluczem pneumatycznym np w wulkanizacji.

 

Kolejna sprawa to dokładne oczyszczenie powierzchni przylegania piast z płaszczyzną nowej tarczy.

 

I na koniec Jeżeli nowe tarcze to ABSOLUTNIE tylko z nowymi klockami. Można natomiast stosować nowe klocki do starych tarcz.

 

Kolejna to to, że zdarzają się nowe tarcze z dość mocnym odchyleniem i nie jest to rzadki przypadek, dlatego też jest specjalny przyrząd do mierzenia krzywizny tarczy na aucie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.