Skocz do zawartości

Nierowna praca 330dA m57d30 184km


Maajkii

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. W końcu podpiąłem inpe. Niestety kilka rzeczy mi nie pasuje.. Po 1. Pompka progowa, wartość w ogóle się nie zmienia. Czyżby czujnik przy filtrze paliwa?

2. Wartość wtryskiwaczy, ciężko mi uwierzyć, że mają takie korekcje. Czyżby trzaśnięta wiązka? Załączam screeny.

 

Dodam, że strasznie trzęsie budą.. Auto pali jak złoto, sprawdzone wszystkie podciśnienia i szczelności kolektora i dolotu. Kostka przy czujniku CR rownież we wzorowym stanie.

 

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161104/eedc42ea43dee9e87ebccdbce804867d.jpg

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161104/73e4a6b3831c944fff39aad8e0f54de8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolektor zdejmowałem juz 3 razy i jest na oryginalnej uszczelce i śrubach, wszystko szczelne. U mnie też posypalo sie nagle, jeden wtrysk miał korektę +6 i niezła trzęsawa w samochodzie. Dolej miksolu, nawet cały litr na 25l ON, mi pomogło po przejechaniu okolo 30 km. na pewien czas.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie koniecznie mus być to sam wtrysk. U mnie było podobnie i do wymiany były cewki na 2 wtryskach

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemu jeszcze nie rozwiązałem, nie miałem czasu nawet zajrzeć, kupiłem dzisiaj komplet wtryskiwaczy z korekcjami nie przekraczającymi 0,36, sprawdzone na przelewach, wyglądają obiecująco. Całość zabrałem za 1200zł. Czekam na komplet uszczelnień do kolektora, podkładki pod wtryski i zaczynam coś działać w temacie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie koniecznie mus być to sam wtrysk. U mnie było podobnie i do wymiany były cewki na 2 wtryskach

Byłoby to logiczne! Cewka elektromagnesu nie wytwarza na tyle silnego pola by unieść sworzeń i odblokować kulkę zaworu. Skutek : za mało paliwa płynie do rozpylacza i mamy dodatnią korekcję. Jak to stwierdziłeś, że to akurat wina cewki? Ja mam wtrysk po regeneracji (bez wymiany cewki) i wszystko ładnie pracuje do momentu dania w pedał i przekroczenia 2500 obr/min. Po zatrzymaniu auta mam lekkie bujanie budą przez jakąś minutę. Myślisz, że wymiana cewki pomoże?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Opiszę Ci mój przypadek. Raz juz miałem wymienianą cewkę bo silnik nie równo pracował. Wymiana pomogła. Potem jakieś 4lata później zaczęło dziać sie to samo wiec pojechałem jeszcze raz do tego samego serwisu i powiedziałem ze pewnie cewki znów do wymiany. Powiedzieli ze sprawdza auto sami. Dostałem tel ze najlepiej wyciągnąć wtryski i sprawdzić je na stole. Po sprawdzeniu usłyszałem ze 5 jest dobrych jeden zmęczony ale nie dają gwarancji ze po regeneracji tego jednego będzie ok ze najlepiej zrobić wszystkie. Zrobili wszystkie poskładali odebrałem auto i było to samo gdy sie porządnie rozgrzało. Pojechałem na reklamacje wymienili m 2 cewki i wszystko ok. A jak powiedziałem ze w takim razie niepotrzebnie regenerowałem wtryski to tylko pokiwał głową. Silnik pracował tak nierówno że potrafił zgasnąć

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy, prawie wszyscy skupiają sie na mechanicznej części wtryskiwacza, pomijając jego elektryczną część. Cewka ,która jest tu w zasadzie przekaźnikiem pracuje na w trudnych termicznie warunkach i na skraju swych częstotliwościowych możliwości. Gubi się w sterowaniu kulką i mamy efekt taki jak u mnie. Dziękuje koledze ziomekthx za naprowadzenie na właściwy trop, więc nie tylko sam trzpień, rozpylacz i sprężynki.

Czekam na relacje z naprawy założyciela tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.