Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jesli komp oszukuje to mozna disem zrobić korekcje i tak do skutku, pozniej bedzie pokazywał max 0.1-0.2l/100 a zazwyczaj dobrze

fajna galeria i super dbasz ! pozdrawiam :cool2:

  • Odpowiedzi 103
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Pablo75 sprawdzałem te korekty i moja juz jest w górnym stanie, tam było 1000 czy ponad 1000. juz wiecej nie mozna podciagnac.

 

ostatnio wymiana oleju, filtry ufi :)

mi weszło 5,2l oleju do lekko ponad połowy stanu. po wlaniu 5l był troche ponad minimum, wiec musiałem dokupic 1l, ale to zostanie na nastepne razy :)

http://i65.tinypic.com/9s7zts.jpg

http://i65.tinypic.com/11lqwkm.jpg

 

niedługo po wymianie oleju w koncu serwis klimatyzacji. powód mało gazu w układzie i bardzo słabe chłodzenie, w dodatku słyszałem sprężarke klimatyzacji w nawiewach, przez to ze bylo malo gazu była słabo smarowana, po serwisie poprawiło sie :)

http://i67.tinypic.com/nyblv7.jpg

http://i66.tinypic.com/2ly52dk.jpg

 

temperatura na nowym gazie 7,2 i spadło ponizej 7 bez problemu. wiec efekt porządany.

 

http://i68.tinypic.com/2ufsfux.jpg

**********************************************************************************************************************************************************************************************************************

następnie wróciłem zaworek CDV który kiedys usunąłem, wtedy zmiane oceniłem na plus, teraz zmiane powrotną oceniam na plus :D rozmawialismy o tym w temacie o zaworze CDV, po krótce na plus i minus:

- w mojej opinii po usunieciu zaworka sprzęgło zaczeło brać wyrzej

- czuć było ze tarcza sprzęgła bierze bardziej bezpośrednio, co moim zdaniem skraca jej żywotność

-kolega pisał o większym zużyciu skrzyni biegów przez właśnie bardziej bezpośrednie załączenie sprzęgła i biegu

+mniejsze szarpanie-kangurowanie przy zmianie biegów.

 

teraz po wróceniu rzeczywiscie pedał bierze niżej, czuc ze tarcza pracuje sobie lepiej, nie szarpie jakby, do tego nie wiem jak to sie stało, nie z przyzwyczajenia bo różnica zauważalna ale - po wróceniu zaworka kangurowanie sie nie zwiekszyło, bardziej na + nawet. :D

na moje odczucia bardziej przyda sie usuniecie go w mocnych silnikach benzynowych, o ile tam istnieją.

 

z powrotem na swoim miejscu:

http://i64.tinypic.com/ejfrrr.jpg

************************************************************************************************************************************************************************************************************************

raport spalania. (e46 320d chip spalanie, e46 180 koni spalanie)

spalone prawie 63 litry paliwa, przejechane 1029km, tym razem spalanie 6 litrów, w baku zostało cos ponad pol litra paliwa ale wskazówka pokazywała co innego, cały bak określam na 1050 KM :)

komputer pokazał 4,7. wiec zaniżył o 1.3l.

rachunek:

-----------------------------------------------------------------------------

Spalanie wynosi 6,0544 litrów na 100 kilometrów

 

Koszt przejechania 1 kilometra wynosi 0,2591 złotych

 

Koszt przejechania 100 kilometrów wynosi 25,91 złotych

 

Koszt przejechania 1029 kilometrów wynosi 266,64 złotych

 

------------------------------------------------------------------------------

 

http://i68.tinypic.com/25qw5y8.jpg

http://i64.tinypic.com/70c2dd.jpg

http://i66.tinypic.com/25ahno3.jpg

http://i67.tinypic.com/14mca6u.jpg

http://i66.tinypic.com/2nl6z4o.jpg

gg 5216510


6981e5d7cb7f0.jpg

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Fosol owszem robi robotę, ale jak będziesz miał okazję przetestuj sobie r-stopa, ja od tamtej pory fosola praktycznie nie używam :D Z r-stopem jest o tyle dobrze, ze po 20 min bez szlifu można już epoxyd ładować na niego i ma przyczepność.
  • 1 rok później...
Opublikowano


inne mniejsze miejsce, tez wszystko przez te mase która odeszła


http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170509_130042_zpsn7eu8bkk.jpg

To nie jest przez masę uszczelniającą, gdyby jej nie było byłoby gorzej. To jest rdza szczelinowa na zakładkach i jest to proces nieunikniony w każdym samochodzie, choć w Twoim e46 jest wyjątkowo posunięta. Metodami oczszczania, trawienia przedłużysz agonię materiału na 2 lata. Żeby to naprawić w 100% trzeba wyciąć próg i wstawić nowy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.