Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam szukałem na ten temat na forum ale nie mogłem znaleźć. Przerabial ktoś może demontaż turbo w naszych beatach (chodzi o 231 km ) mógłby ktoś napisać jakieś wskazówki co trzeba rozebrac żeby się do niej dostać. Z tego co patrzyłem to najgorszy problem będzie z odkreceniem śruby od przewodu smarowania turba. Trzeba odkręcić łapę silnika czy nie? Z góry dzięki za odp
Opublikowano
przerabiałem w swojej 2 razy. Pierwszy raz robiłem 2 dni :D Bez żartów... ale na spokojnie i z "dolotu". Drugim razem 5 godzin. Łapę silnika warto odkrecić bo idzie dużo szybciej ze spływem oleju. Zaopatrz się w oczkowe torxy (nasadki też). powodzenia.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano
No właśnie tych torxow się obawiam nie ma problemu z obrabianiem się ich?bo pewnie śruby są pozapiekane a wiadomo jak to jest z tymi gwiazdkami :-( silniczek elektroniczny turbiny jest osobno przykrecony?
Opublikowano

Śruby pójdą bez problemów. Tutaj BMW sie nawet postaralo i śruby są dosyć twarde ;) Jedynie co zrob to spryskaj sobie śruby opasek dpfu i turbo jakims penetratorem typu wd40 etc.

 

I nastawnika elektronicznego nie ruszaj chyba ze turbine bedziesz regenerowal. Co nie zmienia faktu ze jak bedziesz montowal turbo spowrotem to tego nastawnika odkrecac nie wolno !

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano
Czyli doczepić ten nastawnik przy turbinie i nie odkrecac go?

 

co masz na myśli ? masz drugą turbinę i już odkręciłeś nastawnik ? Czy kupiłeś inne turbo i nastawnik przekręcasz ze swojej ?

 

Generalnie chodzi że śrubami które trzymają nastawinik reguluje się zmienną geometrię i robi się to na specjalnej maszynie. Jak odkręcałeś to... to lipa. Ja sam o tym wcześniej nie wiedziałem bo jest tam znikomy luz na tych śrubkach ale po rozmowach z osobami które się tym zajmują zostałem uświadomiony :)

 

Roboty trochę jest i to... cholerna dłubanina bo miejsca bardzo mało. Zacznij od demontażu DPFa.. łapy silnika. Bez kanału ciezko. Filtru powietrza nie ruszaj bo to dotyczy wersji 218ps. Jedynie ściągnij sobie dolot do filtra ;) Turbo wychodzi w dół :)

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano
Dzięki za pomoc :cool2: . Nie nie mam drugiej turbiny musze poprostu oddać ta do regeneracji bo puszcza juz trochę olej w intercooler i dalej przez egr do kolektora ssacego i zabija mi dpfa (bo bardzo szybko się zapycha ) kanał mam trochę umiejętności i chęci tez wiec myślę że dam radę :D w 218 km juz taki zabieg robiłem ale tam chyba jest to prościej rozwiązane

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.