Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jestem nowym posiadaczem BMW F30 320D 163 KM. Jest to moje pierwsze BMW (wcześniej jeździłem skodą octavią II). Samochód zakupiłem ok miesiąc temu i mam kilka pytań dotyczących tej przyjemności :)

Dane:

Rok produkcji 2012

Przebieg oryginalny 129 tys, serwisowany

Wersja 320D 163 ED KM

1) podczas zmiany biegu z 1 na 2 lub z 2 na 3 jak puszcze sprzęgło to zaczyna szarpać samochodem jak obroty są od ok 1.8 do ok 2.5. Samochód ma tak jakby czkawkę i czuć lekkie cofnięcie i potem szarpnięcie. Jeżeli obroty są mniejsze lub wysokie nie ma z tym problemu. Przy zmianie z 3 na 4 bieg lub z 4 na 5 czy z 5 na 6 nie ma w ogóle problemu. Nie słychać żadnego stukania czy pukania. Wszystko osłuchowo jest dobrze. Co może być przyczyną? Gdzieś wyczytałem, że problem może tkwić w jakiejś sprężynce i należy ją wymienić (jestem w tym zielony).

2) mam nawigację PRO 8.8 cala i chciałbym się zapytać czy mogę na niej oglądać teledyski? Chodzi mi głównie o oglądanie jak mam postój. Muzykę z usb odtwarza bezbłędnie, lecz chciałbym też oglądać teledyski tych piosenek i czy jest taka szansa. Próbowałem zgrywać pliki .3gp i mp4, lecz nie działały one w samochodzie.

3) w samochodzie mam normalne światła (żaden xenon, bixenon) i chciałbym zmienić światła do jazdy dziennej na ringi led, ponieważ bardzo mi się podobają (na allegro koszt ok 300-400 zł z can busem) i nie wiem czy będzie z nimi problem, czy wszystko będzie okej. I może wie ktoś jak będą one oświetlać drogę w nocy?

Pozdrawiam wszystkich i liczę na konkretne odpowiedzi :)

Z góry bardzo dziękuję!

Opublikowano
Witam.

2) mam nawigację PRO 8.8 cala i chciałbym się zapytać czy mogę na niej oglądać teledyski? Chodzi mi głównie o oglądanie jak mam postój. Muzykę z usb odtwarza bezbłędnie, lecz chciałbym też oglądać teledyski tych piosenek i czy jest taka szansa. Próbowałem zgrywać pliki .3gp i mp4, lecz nie działały one w samochodzie.