Skocz do zawartości

e53 4.4 cieknie plyn z korka na zimnym i zgaszonym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mial ktos taki problem ?

 

-Mam delikatne wycieki plynu ze zbiorniczka na zgaszonym silniku , to dzieje sie tylko w nocy jak samochod stoi kilka dobrych godzin nieodpalany , plyn nie cieknie jak samochod jest rozgrzany czy zimny przy wlaczonym silniku.

-wyciek jest albo z korka zbiorniczka albo z tego malego koreczka od odpowietrzania bo tam widze resztki plynu rano od czasu do czasu.

- weze w nocy sa oczywiscie miekkie

- jak silnik rozgrzany to weze sa w normie - da sie je scisnac wiec cisnienia nie ma nadmiernego.

 

Jak wlasciwie dziala ten korek od zbiorniczka jak samcohod jest bardzo zimny i jest wylaczony silnik ?

Opublikowano
jak auto jest zimne i nie ma ciśnienia korek od zbiorniczka wyrównawczego wcale nie działa bo i jak ? on jest tak jakby zaworem bezpieczeństwa jak ciśnienie jest za wysokie to korek je wypuszcza :)
Opublikowano
czy te gumki w korku od zbiorniczka sa u was twarde ? u mnie niestety sa raczej twarde wiec moze jak korek wypuszcza obniza cisnienie jak auto stygnie to przy okazji troche plynu leci bo te gumki nie trzymaja juz ? Dodam ze sa to male ilosci plynu ale jednak :( dziwna sprawa bo weze bardzo miekkie jak auto jest zimne wiec tam cisnienia jest zero :mad2:
Opublikowano
kupilem dzisiaj korek ,oczywiscie oryginal . Jutro rano zobacze czy nie ma juz wyciekow. Co dziwne dzieje sie tak tylko kiedy uklad jest kompletnie zimny i po okolo 10 godzinach stania . To sie chyba zaczelo jak temperatury w nocy spadaja do okolo 5 stopni. Moze w takich temp juz te zaworki w korku nie wyrabiaja ? mam nadzieje ze nowy korek naprawi usterke .
Opublikowano
U mnie też podcieka, co ciekawe zawsze w niskich temperaturach, w sezonie letnim było ok. Też muszę wymienić korek, najgorsze że mam 3 beemki, w jednej kiedyś wymieniałem, ale potem żonglowałem korkami między nimi i teraz nie wiem w której jest ten nowy :duh: Korek zbiorniczka płynu chłodniczego to jedyna część jaką znam na której BMW nie wybija daty produkcji więc są nie do odróżnienia :mad2: :mad2: :mad2:
Opublikowano
Ok , problem mysle ze rozwiazany. Wczoraj okazalo sie ze mam male wycieki w nocy wielkosci pilki do golfa z czujnika temperatury plynu chlodzacego - widac bylo ze sie poci lekko czujnik. W nocy sobie powoli cieklo i uklad w nocy sie zapowietrzal i dlatego w nocy wywalalo. Jak silnik jest goracy to raczej nie cieknie z tego czujnika a jezeli juz to bardzo malo. Wczoraj poruszalem nim(czujnikiem) troche jak silnik byl zimny i odrazu kilka kropelek pod samochodem sie pojawilo. Przez korek dzisiaj znowu troche plynu wyplynelo . Prawdopodobnie juz uszczelka w tym czujniku nie wyrabia - jest tam taki oring ktory wg ludzi na forach us mozna oddzielnie kupic , mi sie nie udalo znalesc wiec trzeba bedzie caly czujnik za jakies 30 zl kupowac. OStatnio chlodnica byla wymieniana wiec pewnie ten oring w czujniku tez juz nie wyrabia od wyciagania i wkladania .Dodatkowo dochodzi fakt ze moj samochod ma przod na podjezdzie nachylony do gory i to powietrze z ciknacego czujnika szybko idze do zbiorniczka :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.