Skocz do zawartości

ile wytrzymuje przepływomierz powietrza?


nescafe2

Rekomendowane odpowiedzi

Siemano,

 

Mam pytanie, przy jakim przebiegu wymienialiście przepływomierze w waszych jedynkach?

Czy przy 240 tyś jest sens wymieniać na nowy?

 

Auto jeździe dobrze ale wydawało mi się, że kiedyś trochę lepiej ciągnęło :)

Turbo mam zregenerowane a egr jest czysty.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniłem swój przy 320 tys ale dlatego że pokazywał błąd (jak się później okazało przepływomierz był sprawny a powodem był zabrudzony czujnik ciśnienia doładowania). Nie odczułem jakieś specjalnej różnicy po zmianie. Zanim wymienisz możesz spróbować przeczyścić przepływomierz, tylko ostrożnie bo to delikatne urządzenie i nie polecam dmuchania po nim kompresorem. pozdr.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniłem swój przy 320 tys ale dlatego że pokazywał błąd (jak się później okazało przepływomierz był sprawny a powodem był zabrudzony czujnik ciśnienia doładowania). Nie odczułem jakieś specjalnej różnicy po zmianie. Zanim wymienisz możesz spróbować przeczyścić przepływomierz, tylko ostrożnie bo to delikatne urządzenie i nie polecam dmuchania po nim kompresorem. pozdr.

 

Dzięki za trop :) czy ten czujnik znajduje się na kolektorze? dużo jest roboty żeby się do niego dostać?

Wystarczy chyba zdjąć obudowe silnika i obudowe podszybia?

Wyczyszczę sobie przepływkę i ten czujnik ciśnienia doładowania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak. Czujnik jest w kolektorze - z tyłu po prawej stronie (patrząc na silnik) wpięta jest do niego wtyczka i jest przykręcony jedną śrubą (chyba 10'tką). Nie trzeba wyciągać kolektora żeby się do niego dostać - wystarczy że zdemontujesz sobie podszybie. Ja do czyszczenia użyłem cieniutkiego wiertełka bo był tak zabity że nie było szans tego wypłukać (no ale oczywiście nie używałem wiertarki :)). Zerknij sobie jeszcze na EGR - wystarczy zdjąc z nigo rurę i przyświecić latarką. Mój był bardzo zawalony i po odkręceniu go okazało się że ilość nagaru w kolektorze jest tak duża że postanowiłem wyczyścić cały kolektor dolotowy. Powodzenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak. Czujnik jest w kolektorze - z tyłu po prawej stronie (patrząc na silnik) wpięta jest do niego wtyczka i jest przykręcony jedną śrubą (chyba 10'tką). Nie trzeba wyciągać kolektora żeby się do niego dostać - wystarczy że zdemontujesz sobie podszybie. Ja do czyszczenia użyłem cieniutkiego wiertełka bo był tak zabity że nie było szans tego wypłukać (no ale oczywiście nie używałem wiertarki :)). Zerknij sobie jeszcze na EGR - wystarczy zdjąc z nigo rurę i przyświecić latarką. Mój był bardzo zawalony i po odkręceniu go okazało się że ilość nagaru w kolektorze jest tak duża że postanowiłem wyczyścić cały kolektor dolotowy. Powodzenia

 

Wielkie dzięki za pomoc :) za tydzień powalczę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.