Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemano,

 

Mam pytanie, przy jakim przebiegu wymienialiście przepływomierze w waszych jedynkach?

Czy przy 240 tyś jest sens wymieniać na nowy?

 

Auto jeździe dobrze ale wydawało mi się, że kiedyś trochę lepiej ciągnęło :)

Turbo mam zregenerowane a egr jest czysty.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Ja wymieniłem swój przy 320 tys ale dlatego że pokazywał błąd (jak się później okazało przepływomierz był sprawny a powodem był zabrudzony czujnik ciśnienia doładowania). Nie odczułem jakieś specjalnej różnicy po zmianie. Zanim wymienisz możesz spróbować przeczyścić przepływomierz, tylko ostrożnie bo to delikatne urządzenie i nie polecam dmuchania po nim kompresorem. pozdr.
Opublikowano
Ja wymieniłem swój przy 320 tys ale dlatego że pokazywał błąd (jak się później okazało przepływomierz był sprawny a powodem był zabrudzony czujnik ciśnienia doładowania). Nie odczułem jakieś specjalnej różnicy po zmianie. Zanim wymienisz możesz spróbować przeczyścić przepływomierz, tylko ostrożnie bo to delikatne urządzenie i nie polecam dmuchania po nim kompresorem. pozdr.

 

Dzięki za trop :) czy ten czujnik znajduje się na kolektorze? dużo jest roboty żeby się do niego dostać?

Wystarczy chyba zdjąć obudowe silnika i obudowe podszybia?

Wyczyszczę sobie przepływkę i ten czujnik ciśnienia doładowania :)

Opublikowano
Dokładnie tak. Czujnik jest w kolektorze - z tyłu po prawej stronie (patrząc na silnik) wpięta jest do niego wtyczka i jest przykręcony jedną śrubą (chyba 10'tką). Nie trzeba wyciągać kolektora żeby się do niego dostać - wystarczy że zdemontujesz sobie podszybie. Ja do czyszczenia użyłem cieniutkiego wiertełka bo był tak zabity że nie było szans tego wypłukać (no ale oczywiście nie używałem wiertarki :)). Zerknij sobie jeszcze na EGR - wystarczy zdjąc z nigo rurę i przyświecić latarką. Mój był bardzo zawalony i po odkręceniu go okazało się że ilość nagaru w kolektorze jest tak duża że postanowiłem wyczyścić cały kolektor dolotowy. Powodzenia
Opublikowano
Dokładnie tak. Czujnik jest w kolektorze - z tyłu po prawej stronie (patrząc na silnik) wpięta jest do niego wtyczka i jest przykręcony jedną śrubą (chyba 10'tką). Nie trzeba wyciągać kolektora żeby się do niego dostać - wystarczy że zdemontujesz sobie podszybie. Ja do czyszczenia użyłem cieniutkiego wiertełka bo był tak zabity że nie było szans tego wypłukać (no ale oczywiście nie używałem wiertarki :)). Zerknij sobie jeszcze na EGR - wystarczy zdjąc z nigo rurę i przyświecić latarką. Mój był bardzo zawalony i po odkręceniu go okazało się że ilość nagaru w kolektorze jest tak duża że postanowiłem wyczyścić cały kolektor dolotowy. Powodzenia

 

Wielkie dzięki za pomoc :) za tydzień powalczę :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.