Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

 

Kilka dni temu jechałem autostradą i zapalił się check-engine. Zatrzymałem auto, pracowało normalnie bez żadnych obajwów. Zgasiłem więc samochód, ale już nie mogłem odpalić. Błąd w komputerze "za niskie ciśnienie na listwie CR podczas rozruchu".

 

Wezwałem assistance i zawiozłem auto do serwisu, okazało się, że padła pompa CR i widać opiłki metalu w układzie.

 

Teraz pytanie dla doświadczonych:

1) jaka jest szansa na uszkodzone wtryskiwacze?

2) Jakie elementy nalezy bezwzględnie wymienić, aby wyeliminować możliwość ponownego uszkodzenia przez opiłki?

3) Czy musze wymieniać również zbiornik paliwa i przewody idące ze zbiornika do silnika?

 

Przebieg w chwili awarii to 250k km. Jak nie łańcuchy to zacierające się pmpy. Jest to moje 4 BMW z silnikiem N47, a z trzema coś było nie tak (rozciągnięty łancuch, zerwany łancuch, teraz pompa).

 

Z góry dzięki za odpowiedź.

Opublikowano

Dlatego ja diesle omijam szerokim łukiem-nie stać mnie na te nerwy i pozorne oszczędności przy moich przebiegach.

Fachowo rzecz biorąc należałoby wymienić wszystkie elementy mające kontakt z paliwem, czyli bak, filtr, rurki metalowe ( to z nich najwięcej opilkow jest wymywanych przez bardzo wysokie ciśnienie układu CR), listwę wys.ciśnienia, a wtryskiwacze można dać do naprawy i specjalistyczny zakład ocenia ich stan.. Inne rurki i wężyki płukac. To że nie zobaczy się opilkow gołym okiem to nie znaczy, że ich nie ma w układzie. To często są tak mikro cząstki że filtr paliwa ich nie filtruje.

Opublikowano

Trudno się do tego odnieść. Fakt, żeN47 nie jest idealny. Przebieg robi swoje, dodatkowo ON jest dość suchy w Polsce i zażyna pompę.

 

Ja jeżdżę sporo i mimo wszystko benzyna kosztowałaby mnie duzo więcej, a ryzyko wystąpnienia awarii istnieje rownież na PB.

 

Dzięki za info, mam już cały układ paliwowy od strony silnika. Teraz jeszcze potrzebuję przewody ze zbiornika do silnika i powrotne + zbiornik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.