Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, od kilku dni mam problem z moim BMW, a mianowicie auto zarówno na N jak i D całe się trzęsie. E39 mam od miesiąca, wcześniej nie byłą podłączana pod kompa w celu sprwdzenia wtrysków ale też nie było żadnego problemu. Na początku przy wyłączonej klimatyzacji objawy były praktycznie niezauważalne ale teraz nie ma różnicy. Przy prędkości wyższej niż 10km/h problem nie występuje tak samo jak na postoju powyżej 2k obrotów. Czy możliwe aby wszystkie wtryski padły z dnia na dzień? Na kompie jest jeden błąd: 5651 rough idle speed controller. Poniżej fotka z INPY.

Pozdrawiam

14139004_1213208212075498_1513627458_o.jpg?oh=38f19ef7b1042a40c71ecb9b09523eb2&oe=57C73DD6

Opublikowano

Ten błąd oznacza nierówne obroty biegu jałowego. Pojawia się albo jak korekcje przekraczają +- 5 albo jak w dolocie są nieszczelności. Generalnie sporo jest rzeczy, które mogą go powodować i wpływać na nierówną pracę na biegu jałowym.

Pzdr.

Opublikowano
Mnie zastanawia, że tak nagle aż takie korekty. Kolega napisał, że przez miesiąc było okej. Chyba nie da się na jakiś czas przed sprzedażą auta zalać czymś bak żeby wtryski przez cały miesiąc chodziły spoko a później aż tak kulawo
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Informacja dla potomnych, jeden z wtrysków był już bardzo zniszczony i miał dużą korekcję. Po wymianie tego jednego problem ustał. Samochodem nie trzęsie, a pozostałe wtryski wróciły do normalnych wartości.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.