Skocz do zawartości

[E90] 2.0D 163km przelot + chip. PYTANIE !


tay94

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam kilka pytań odnośnie chipowania i zrobienia przelotu. Mianowicie :

Pytania kierowane do osób, które robiły coś u siebie, nie interesuje mnie zbędne gdybanie. ;)

 

1). Przelot

 

A) Downpipe, jakiej firmy polecacie? Osobiście znalazłem od RM-MOTORS na allegro, co sądzicie? Oto link - http://goo.gl/KrxmCD

B) Środkowy, wyrzucić, czy może jednak zostawić? Chodzi mi o to, żeby samochód nie brzmiał jak czajnik na wolnych obrotach :D

C) Końcowy, coś sprawdzonego i najlepiej z nierdzewki, oczywiście w rozsądnych pieniądzach. Znalazłem od RM-MOTORS na allegro, co sądzicie? Oto link - http://goo.gl/VDpHGX

 

Jeszcze jedno, orientuje się ktoś jaka jest średnica wydechu? Nie mam możliwości aktualnie zmierzyć, a może ktoś już to sprawdzał.

 

 

2) Chip

 

A) O ile podkręcaliście u siebie? Jak ze spalaniem, koszt, ewentualnie kontakt do porządnej firmy zajmującej się tym, dodam że jestem ze Śląska. Właściwie to napiszcie wszystko co wiecie i może być przydatne :)

B) Jak wygląda sprawa z egr'em ? Zaślepialiście, czy zostawialiście?

 

 

 

Gdyby ktoś jeździł na podobnym setupie, to bardzo proszę o konkretne informacje, jaka moc generuje, miło widziany film jak to brzmi.

Tylko bez żadnych hejtów, moje auto moja sprawa co chce z nim robić, liczę na konkretne wypowiedzi ;) Pozdrawiam i Cześć !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. caly przelot na rm3

w tej cenie rm jest polecane

 

2. Dobrego cipsa zrobisz u kolegi Dziqsek więc masz blisko

- co do egr to niby jak nie swedzi to nie ruszaj ale jak juz wywalasz dpf to wywal i jego a bedziesz mial czysty kolektor dolotowy

Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dp od rm jest ok , tylko montaż nie jest az taki p&p , trzeba troche przerabiać , ale da sie to ogarnąć .

Środkowy zostaw , jeżeli nie chcesz budować niewiadomo jak mocnego silnika , to nie ma potrzeby wyrzucać go .

Końcowy zrób przelotowy , ładny z nierdzewki w MG albo EL TEC.

 

Jeżeli wyrzucasz dpf to zaślep i wyłącz egr , bedzie czyściej w kolektorze .

 

Chip dowolność , Są tematy gdzie wszystko jest ładnie opisane .

 

Ja miałem podkręcone do 200/400 , teraz jak to wyglada po downpipe i chłodnicy z 335d nie wiem , pewnie cos wzrosło , ale nie duzo .

 

Nie jest to moc która zabija , ale pozwala sie juz ładnie odpychać . Teraz będę zabierał sie za budowę setupu X na 250 koni i 500 nm .

 

BMW e87 2005/6 120d m47n2 163 konie

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego freakishear a podpowiedz mi bo nie chcę narazie wycinać dpf ale myśłem wywalić środkowy żeby ciekawiej chodził i dać końcowy tylko rm3... Niestety nie znalazłem nigdzie by ktoś tak zrobił.. mam n47
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dp od rm jest ok , tylko montaż nie jest az taki p&p , trzeba troche przerabiać , ale da sie to ogarnąć .

Środkowy zostaw , jeżeli nie chcesz budować niewiadomo jak mocnego silnika , to nie ma potrzeby wyrzucać go .

Końcowy zrób przelotowy , ładny z nierdzewki w MG albo EL TEC.

 

Jeżeli wyrzucasz dpf to zaślep i wyłącz egr , bedzie czyściej w kolektorze .

 

Chip dowolność , Są tematy gdzie wszystko jest ładnie opisane .

 

Ja miałem podkręcone do 200/400 , teraz jak to wyglada po downpipe i chłodnicy z 335d nie wiem , pewnie cos wzrosło , ale nie duzo .

 

Nie jest to moc która zabija , ale pozwala sie juz ładnie odpychać . Teraz będę zabierał sie za budowę setupu X na 250 koni i 500 nm .

 

BMW e87 2005/6 120d m47n2 163 konie

czaje sie na downpipe od rm do mojej 320d z silnikiem m47t2 co takiego trzeba przerabiać ???? w sumie auto mam już po programie na 200 km dziś wywaliłem klapki w kolektorze(mimo braku jakiego kolwiek luz wstawiłem zaślepki) i musiałem zmienić świece żarowe przybywa mi oleju dlatego chcę wywalić dpf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Średnice rur wydech - dp różnią sie , ale nie na tyle , zeby to łatwo spasować , wiec trzeba przerabiać wydech ( rurę wchodząca w dp ) tak aby była szczelna . I podgiac wsporniki od mocowania dp do silnika , bo tez nie są idealnie ustawione .

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.