Skocz do zawartości

Problem ze smarowaniem 528i


Bunia 325i

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,mam pewien problem.Kupiłem miesiąc temu e39 m52 2.8 1x vanos.Problem polega na ty ze stojąc w korku auto sie zagotowało pekła chłodnica wody,wskazówka doszła do czerwpnego pola po czym auto szybko zgasiłem,zostało zacholowane pod dom,zmieniona chłodnica i po odpaleniu pali sie kontrolka smarowania i słychać że silnik stuka górą,chodzi chwilke i gaśnie.miał ktoś może podobny problem? bo nie wiem czy mam zdejmować głowice czy szukać drugiego silnika?za wszystkie rady z góry dziękuje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wróciłem z wakacji i chce się zabrać jutro za bmw. Mam takie pytanko zegar mam wkręcić w czujnik ciśnienia oleju? Jakie ciśnienie powinno być?

 

Siemka... tak manometr ,wykręć czujnik i w jego miejsce zegar, mam nadzieje ,że masz odpowiednie przejściówki.Powodzenia ,w razie pytań służę pomocą:)

Nie straszę, ale jak się zagotował nic dobrego nie wróży...

Ryk Silnika to dla mnie muzyka,

Siła przybywa gdy bunią bokiem zarywam :)


♥B♥M♥W♥


http://forum-lines.ru/rez/ab275050.gif

bo sztuka to zabić muchę boczną szybą ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moglo sie tak zdarzyc ze sie przegrzal silnik i pekla glowica ,jest taka mozliwosc... Wszystkiego sie dowiesz jak rozbierzesz, tyle czy masz na tyle doswiadczenia zeby brac sie za naprawe ?

Ryk Silnika to dla mnie muzyka,

Siła przybywa gdy bunią bokiem zarywam :)


♥B♥M♥W♥


http://forum-lines.ru/rez/ab275050.gif

bo sztuka to zabić muchę boczną szybą ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdyby to było moje auto to w pierwszej kolejności postawiłbym dokładniejszą diagnozę. Pompa wody nie jest napędzana łańcuchem. Jeśli coś mogło się w niej urwać to łopatka wirnika. Głowica, uszczelka, pierścienie, wiele rzeczy mogła klęknąć po zagotowaniu silnika. Zacznij od pomiaru kompresji na cylindrach, później ewentualnie próba olejowa, jak uda się uruchomić motor bezinwazyjnie to pomiar CO2. Masz w ogóle stan oleju?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa wody to najmniejszy problem.

 

Jak już masz dźwięki takie i chcesz motor robic to silnik musi wylądować da stole. Trzeba zdjąć głowice, zregenerować ją, obejrzeć krzywki czy wogole się ona nadaje. Sprawdzić dół silnika czy cylindry się nadają i wymienić kpl pierścieni, po zdjęciu miski okaże się w jakim stanie są panewki. Jak się przytarły to zmienią kolor a nawet będą wzery ale to zależy jak długo auto chodziło na niskim istnieniu i PR, y jakich obrotach.

 

No i najważniejsze to do sprawdzenia pompa oleju.

 

Remont gdzie po drodze może wyjść vanos do roboty, może rozrząd może kosztować od 3.5-5tys

 

Przy takiej awarii chyba lepiej poszukać jakiegoś dawcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszty naprawy moga przeważyć kupno silnika z dawcy:-) rozbierz sprawdz co jest grane, a pozniej decyzja, remont czy uzywka motora :-)

Ryk Silnika to dla mnie muzyka,

Siła przybywa gdy bunią bokiem zarywam :)


♥B♥M♥W♥


http://forum-lines.ru/rez/ab275050.gif

bo sztuka to zabić muchę boczną szybą ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogą a przewyższa. Zależy ile lat chce jeździć. Chociaż.. Remontować to zużyte pierścienie, uszczelniacze a nie jak był problem ze smarowaniem.

 

Ale okaże się wszystko jak się rozetnie serducho

 

Z kosztami bywa róznie nie jedno auto sie przerobilo..., rozbiorka potem decyzja:-)

Ryk Silnika to dla mnie muzyka,

Siła przybywa gdy bunią bokiem zarywam :)


♥B♥M♥W♥


http://forum-lines.ru/rez/ab275050.gif

bo sztuka to zabić muchę boczną szybą ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko jak to robi mechanik a nie on sam to wiadomo że trzeba z kilka stowek doliczyć za rozbierać ie głowicy i wyciąganie silnika. Bo do panewek nie ma dostępu jak w niektórych autach przez ściągnięcie miski i tyle. Tutaj nie ma miejsca by rozebrać miskę. Jak bym widział opilki w oleju (złej olej w słońcu się będzie mienić) to kupił bym z jeżdżącego angola motor.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.