Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zdecydowanie szkiełkowanie. We wszystkich swoich motocyklach tak robię. Chociaż wg mnie na początku (jakieś parę miesięcy) elementy wyglądają trochę za nowo i w przypadku niektórych stopów jakby pomalowane srebrzanką, to później jest już super.

 

Szkiełkowanie prawie nie niszczy powierzchni - pozostają widoczne "ślady czasu" co w przypadku zabytków jest szczególnie wskazane, a elementy są wyczyszczone ze wszystkich osadów.

 

Jak mi się uda w końcu zabrać (tak porządnie) do swojej E28 to silnik i osprzęt (oczywiście wskazany) napewno wyszkiełkuję.

Opublikowano

Silnik do BMW R4 (karter i dekiel), skrzynia (obudowa i dekiel) i głowica (+pokrywa) to ok. 300 zł.

 

Ale oczywiście wszystko zależy od miejsca gdzie to robisz. W Warszawie i okolicach rozrzut jest dość duży.

 

Ja robiłem u gościa z Milanówka (Piotrek, tel. 503 757 845 - teraz ma przerwę wakacyjną) i tak mi się spodobało że zrobiłem u niego jeszcze dwa Iże-49. Za dwa silniki, jedną głowicę i 4 dekle do półbębnów zapłaciłem 590 zł. To wg mnie niedrogo jak na Warszawę. Jak wróci z urlopu to już czekam z dwoma kolejnymi silnikami :mrgreen: .

Opublikowano
Tak sobie myślę że elementy do szkiełkowania, w zależności od możliwości wykonującego, mogą być ograniczone wielkościowo (pojemność komory), więc z dużymi elementami silników samochodowych może być kłopot.
  • 2 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.