Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy ktoś próbował ściągać kolektor?? Chcę wymienić usczeleki miedzy głowicą a kolektorem tak profilaktycznie bo niby jest oki ale od pewnego czasu z dnia na dzien zaczął falować na zimno i schodzić do niskich obrotów i słabo rególuje jak klime załącze, a silnik korkowy chodzi, wyczysciłem go i po odpięciu krokówki gdzei wczesniej miał dużo wieksze obroty około 1000 na ciepło i 900 na zimno to teraz 600obr/min. Podejrzewam włąśnie te usczelki ze moze pusczaja choc psikałem samostartem i nie było różnicy tak więc moze coś innego, ale co. tak czy siak chce je profilatycznie wymienić, niby widze śruby i wiem gdzie odkrecic ale w serwisie powiedzieli wymiana 200 zł, tak wiec pewnie jakis kruczek jest, pytanie jaki czy to takie proste jakby sie wydawało na pierwszy rzut oka???

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
Ale tam nie masz jeden uszczelki tylko 6 osobnych, takich silikonowych.Sczerzę wątpie aby one puściły,lepiej poszukaj w układzie dolotowym czy nie masz jakiejś niesczelności.Ściągnij rurę od od filtra do przepustnicy i ją zatkaj reką, jak samochód szybko zganie to nie masz nieszczelności a jak będzie chodził to gdzieś bierze lewe powietrze.
Opublikowano
Ja po gazownikach sciagalem kolektor aby doprowadzic wszystko do porzadku ( pogubili sruby i na brzegach nie przykrecili kolektora ) - sruby to nietypowe 7mki... mozna je dostac w serwisie BMW, skody albo odkrecic z glowicy od malucha:).. Kolektor sciaga sie bez zadnych kruczkow. Bedziesz musial tylko zdjac listwe paliwowa i wyciagnac wtryskiwacze. Powiem szczerze, ze u mnie mimo niedociagnietych srub nie zrobil sie przedmuch.. te uszczelki sa bardzo trwale. Dla pewnosci przeczyscilem wszystko, nalozylem niewielka ilosc silikonu ( czerwonego ) i wszystko zlozylem do przyslowiowej "kupy".
Opublikowano
Witam kolegę! Tak sie składa, ze tydzien temu wymieniałem te usczelki i na pierwszy rzut oka były ok, ale wiesz jakie miałem problemy z obrotami :wink: Teraz na silniku mozna ołówek postawic :cool2: Polecam zaopatrzyc sie w odkurzacz i po zdemontowaniu osprzetu dokładnie odkurzyc miejsca wokol kolektora, bo ja niestety tego nie zrobiłem i musiałem wygrzebywac syf znad zaworów :oops: . Przy okazji wymieniłem wszystkie gumowe węzyki i teraz naprawdę chodzi idealnie. A tak na marginesie to po zdjeciu kolektora jest swietny dostep do wszystkich złaczek czujnikow itp. Całóść zajmuje ok 5 godzin solidnej roboty. Powodzenia!!
Opublikowano
Witam kolegę! Tak sie składa, ze tydzien temu wymieniałem te usczelki i na pierwszy rzut oka były ok, ale wiesz jakie miałem problemy z obrotami :wink: Teraz na silniku mozna ołówek postawic :cool2: Polecam zaopatrzyc sie w odkurzacz i po zdemontowaniu osprzetu dokładnie odkurzyc miejsca wokol kolektora, bo ja niestety tego nie zrobiłem i musiałem wygrzebywac syf znad zaworów :oops: . Przy okazji wymieniłem wszystkie gumowe węzyki i teraz naprawdę chodzi idealnie. A tak na marginesie to po zdjeciu kolektora jest swietny dostep do wszystkich złaczek czujnikow itp. Całóść zajmuje ok 5 godzin solidnej roboty. Powodzenia!!

 

Czemu tak dlugo, przeciez tam jest jak naliczyłem 15 śrub i do dobrze dostępnych, tak wiec odkrecenia to 10 minut, lekko wystarczy uchlic kolektor i wymiana usczelek, tak wiec co mozna robic tak długo, chyba ze jest jakiś kruczek, napisz dokładnie co po kolei robiłeś???

Z reszta i tak zadzwonię :D to pogadamy

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
acha a przyszło mi jescze jedno do głowy, jak jest usczelniane to wejscie do kolektora z silnika kokowego, bo to sie rusza i wole przed sciagnięciem upewnic sie czy nie da rady tam zmienic jakiegoś oringu.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
Może ominie mnie sciaganie kolektore bo przypadkowo znalazłem niesczelność. Zaślepiony otwór był zasłabo zaślepiony po doszczelnieniu silnik pracuje super, oby to to było, bo ręce wkładałem wszędzie :)

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.