Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich forumowiczów. Jestem tu nowy. Mam dość spory problem z moim e46 2.0d 2000rok sedan.

Jestem posiadaczem tego modelu od ponad roku. Od czasu jak go kupiłem cały czas walczę z zawieszeniem przednim. Lewa strona jest kompletnie nowa. Na diagnostyce nic nie widzieli oprócz poduszki Macphersona. Wymieniłem ale stuki nadal są. Dochodzą z lewego koła. Przy przejeździe przez koleiny nawet ledwo widoczne słychać bicie metalu o metal. W sumie taki głuchy pogłos. W zeszłym roku wymieniony cały wahacz, następnie łączniki stabilizatora, maglownica wraz z końcówkami, gumy stabilizatora i poduszka Macphersona . Został tylko drążek kierowniczy. Amorek ponad 80% sprawności. Sprężyny całe bez żadnych pęknięć. Przy hamowaniu odgłosy te są mniej słyszalne. Pomóżcie proszę bo już ręce mi opadają. :mad2: :mad2:

 

zapomniałem dodać że odczuwalne jest takie lekkie "wyrywanie" kierownicy przy tych stukach.

Edytowane przez Liseq92
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdzałeś klocki hamulcowe?
Opublikowano
Gmerałem przy nich i nie widać żeby był jakiś luz. Szczerze mówiąc dźwięk jest taki jakby jakaś tulejka się wypiła czy coś w ten deseń. Głuchy metaliczny pogłos.
Opublikowano
A jakie wahacze kolego zamontowałeś no i czy razem z nimi wymieniłeś również ich tuleje?

 

 

Wahacze z tego co pamiętam to albo meyle albo lemforder. Wraz z tuleją.

Opublikowano
Dla mnie wygląda to na magiel.

Magiel wymieniony. Co prawda nie jestem pewien co do stanu tego magla ale to ewidentnie wali z lewej strony auta. Prawą wjade w studzienke, lewa przejade przez jakies pasy na drodze czy jakas poprzeczna nierownosc i juz slychac stuki

Opublikowano

Magiel właśnie słychać po lewej stronie. Możesz mieć pewność co do magla jeśli kupiłeś nówkę w ASO. Zresztą sam napisałeś, że w momencie kiedy słyszysz stuk wyrywa kierownicę z rąk.

Nie mówię, że na 100% jest to magiel ale jest to dosyć prawdopodobne.

Opublikowano
Magiel właśnie słychać po lewej stronie. Możesz mieć pewność co do magla jeśli kupiłeś nówkę w ASO. Zresztą sam napisałeś, że w momencie kiedy słyszysz stuk wyrywa kierownicę z rąk.

Nie mówię, że na 100% jest to magiel ale jest to dosyć prawdopodobne.

 

 

Ok. Przypuśćmy, że jest to magiel - jak to sprawdzić?

Odnośnie wyrywania kiery z ręki, nie zawsze się to dzieje. Parkując samochód na parkingu pod domek mam takie kanały ściekowe głebokie na 2-3cm. Przy przejeździe przez to, słychać stuk i taki luz na kierownicy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.